رندر آنر وی ۲۰ (Honor V20) با دوربین دوگانه و تعداد زیادی فلاش منتشر شد

دو روز پیش بود که در ترنجی دیدیم آنر وی ۲۰ (Honor V20) با سوراخ نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد.

رندر آنر وی ۲۰ (Honor V20) با دوربین دوگانه و تعداد زیادی فلاش منتشر شد

در حقیقت آن مراسم به نوعی یک پیش معرفی بود تا به عنوان اولین موبایل با سوراخ نمایشگر یا دوربین سلفی درون نمایشگر از آن این برند شود. در حقیقت ما شاهد یک پیش نمایش از آنر وی ۲۰ بودیم. امروز رندر آنر وی ۲۰ (Honor V20) منتشر شده که نمای پشت آن را نشان می دهد و می بینیم که دوربین دوگانه و تعداد زیادی فلاش روی آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.


می‌دانیم که دوربین این روزها یک فاکتورهای اصلی در فروش موبایل های هوشمند است و شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا در این زمینه پیشرو باشند. برخی با تعداد و حالا برخی با جنگ رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی که می‌خواهند کاربر را متقاعد کنند تا به سمت دستگاه آنها برود.

به نظر می‌رسد که آنر در آنر وی ۲۰ (Honor V20) ترجیح داده تا با قرار دادن یک دوربین ۴۸ پیکسلی از افزودن تعداد دوربین‌ها از عدد ۲ خودداری کند. به این ترتیب احتمالاً دوربین آنر وی ۲۰ یک دوربین دوگانه خواهد بود که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. ما در ترنجی نمونه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20) را با هم دیدیم.
در مقابل به شکل تعجب برانگیزی تعداد زیادی فلاش روی قاب پشتی آنر وی ۲۰ (Honor V20) می بینیم. در حالی که این روزها عکاسی در شرایط نوری ضعیف به شدت روی الگوریتم عکاسی هوشمند متکی است این همه فلاش کاملا سوال برانگیز خواهد بود. همچنین حتما همانطور که توجه کرده اید روی قاب پشتی حسگر اثر انگشت وجود ندارد. این احتمالا به معنی حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر برای آنر وی ۲۰ خواهد بود.

قطر سوراخ نمایشگر آنر وی ۲۰ (Honor V20) برابر ۴.۵ میلی متر استکه جایی بین قطر سوراخ نمایشگر Infinity O گلکسی A8s که برابر ۶.۷ میلی متر استو گلکسی اس ۱۰ که با نمایشگر Infinity O و سوراخ به قطر ۳.۷ میلی متر دیده شد، می نشیند. با توجه به اینکه آنر وی ۲۰ با چیپست کایرین ۹۸۰ معرفی شده است آن را می توان در کلاس پرچمدار قرار داد.

منبع: ترنجی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها