هری کین: از نتیجه دیگر بازی اطلاعی نداشتیم

هری کین، مهاجم تاتنهام پس از تساوی مقابل بارسا و صعود به دور بعد چمپیونزلیگ تاکید کرد که از نتیجه دیدار اینتر – آیندهوون مطلع نبودند.

هری کین: از نتیجه دیگر بازی اطلاعی نداشتیم

شاگردان پوچتینو شب گذشته در خانه بارسلونا به مصاف این تیم رفتند و با نتیجه 1-1 به تساوی دست پیدا کردند. در آن سو، اینتر نیز میزبان آیندهوون بود و با تساوی 1-1 مقابل این تیم، در نهایت این تاتنهام بود که راهی دور بعد شد. تا دقیقه 73، با وجود شکست اینتر و تاتنهام مقابل رقبا، این تاتنهام بود که به دور بعد صعود می‌کرد ولی ایکاردی توانست بازی را به تساوی بکشاند و بدین ترتیب اینتر راهی دور بعد می‌شد. سرانجام لوکاس مورا در دقیقه 85 گل تساوی بخش تاتنهام را زد تا این اسپرز باشد که به دور بعد صعود می‌کند. حال هری کین مدعی شد که آنها از نتیجه دیگر بازی مطلع نبودند.

او گفت:" بازی خیلی سختی بود ولی روحیه ما عالی بود. وقتی صدای هواداران را شنیدم متوجه شدم که صعود کردیم، آنها سر و صدای بسیاری انجام دادند و فوق العاده بود. ما از نتیجه اینتر - آیندهوون مطلع نبودیم. حداقل شایسته تساوی بودیم و خوشبختانه به دور بعد صعود کردیم. برای پیروزی به میدان رفتیم و از آیندهوون برای نتیجه مساوی متشکریم. کسب مساوی در خانه بارسا نتیجه خیلی خوبی است."

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام نیز گفت:" بازی سختی برای ما بود زیرا همان ابتدای بازی گل خوردیم. ولی طبق برنامه هایمان پیش رفتیم و نمایش خوبی داشتیم. پیروز نشدیم ولی به دور بعد صعود کردیم و این مهم ترین چیز است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها