توخل: صعود از این گروه خیلی سخت بود

بعد از پیروزی مقتدرانه‌ی 4-1 پاری سن ژرمن بر ستاره‌ی سرخ بلگراد و صعود به مرحله‌ی حذفی، توماس توخل سرمربی پاریسی‌ها از کیفیت بالا و برتری ذهنی و روحی شاگردانش تمجید کرد.

توخل: صعود از این گروه خیلی سخت بود

پاری سن ژرمن دیشب در بلگراد به مصاف ستاره‌ی سرخ رفت تا با گلزنی کاوانی، نیمار، مارکینیوس و امباپه در مقابل تنها گل مارکو گوبلژیچ با نتیجه‌ی مقتدرانه از پس تیم صرب برآمده و به عنوان تیم اول گروه، با دو امتیاز بیشتر از لیورپول، تیم دوم، به مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن بعد از بازی در مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود با تمجید از شاگردانش گفت:" بازیکنان ما همانها بودند که در جریان شکست‌ ما در بازی اول مان در مقابل لیورپول، در زمین حضور داشتند. سیستم ما هم تغییری نکرده بود، تنها چیزی که تغییر کرده بود ذهنیت بازیکنان بود. پیروز شدن در اینجا کار دشواری است ولی بچه‌های ما امروز فوق‌العاده بازی کردند. من از واکنش تیمم بعد از خوردن گل لذت بردم. ما بازی را کنترل کردیم. ما امروز با ریسک زیادی بازی کردیم و بعضی وقتها فراموش می‌کردیم که فضاهای ایجاد شده را ببندیم".

توخل در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" ما حالا در مرحله‌ی یک هشتم هستیم. این را به همه‌ی بازیکنان و کادر فنی تیمم تبریک می‌گویم. ما در گروه سخت و باکیفیتی بودیم. صعود از این گروه سخت بود، به خصوص بعد از بازی اول‌مان در لیورپول. ولی تیم ما نشان داد که می‌تواند به عنوان یک تیم در کنار یکدیگر بازی کند و نتیجه بگیرد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها