اسپالتی: خشم و تنش مانع پیروزی اینتر شد

ل وچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان پس از تساوی مقابل آیندهوون و از دست دادن شانس صعود به دور حذفی چمپیونزلیگ مدعی شد که تنش و عصبانیت، بر تیمش غلبه کرد و مانع صعودش شد.

اسپالتی: خشم و تنش مانع پیروزی اینتر شد

اینتر که با اشتباه آساموا از حریف خود در دقایق ابتدایی بازی عقب افتاده بود، در دقیقه 73 توسط مائورو ایکاردی به گل تساوی رسید ولی با توجه به تساوی تاتنهام و بارسلونا، در نهایت این اسپرز بود که راهی دور بعد شد. اینتر برای صعود به برد نیاز داشت و همینطور ناکامی تاتنهام در کسب پیروزی که مورد دوم رخ داد ولی شاگردان اسپالتی در رقم زدن مورد اول ناکام بودند. پس از بازی، او تاکید کرد که تنش و خشم، بر تیمش مسلط شده بود.

او گفت:" ما می‌دانیم که نتوانستیم خشم خود را کنترل کنیم، با اینکه هر چیزی می‌توانست رخ دهد. توپ را بارها لو دادیم و از لحاظ تاکتیکی سازمان یافته نبودیم و به حریف اجازه می‌دادیم ضد حملات خطرناکی بزند. با افزایش خشم، کنترل بازی از دست ما خارج می‌شود و همه چیز به ضررمان پیش می‌رود. ما فرصت گلزنی داشتیم، ولی رویکرد مناسبی در پیش نگرفتیم.

هر تیمی نمی‌تواند تیم دیگری را شکست دهد بلکه تیم‌ها باید از لحاظ روحی روانی آماده باشند و تعادل خود را حفظ کنند ولی ما پس از عقب افتادن، دست پاچه شده بودیم. معمولا با تشویق هواداران می‌توان فهمید که نتیجه بازی در دیگر دیدار همزمان چگونه است. یوفا به ما پیشنهاد کرد که نتیجه را روی تصویر ورزشگاه برایمان بزنند و ما هم موافقت کردیم. تیمی مثل اینتر به آمادگی روحی در این شرایط نیاز دارد. موضوع یک بازیکن نیست که می‌تواند کل روند تیم را تغییر دهد. موضوع خیلی بزرگتر است. ما باید همه کارها را با هم انجام دهیم و مثل یک مجموعه واحد بجنگم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها