آمار عجیب رئال در روزهای بدون کاسمیرو؛ مادرید با یورنته گل نمی‌خورد!

از آخرین بازی کاسمیرو برای رئال مادرید حدودا یک ماه می‌گذرد.

آمار عجیب رئال در روزهای بدون کاسمیرو؛ مادرید با یورنته گل نمی‌خورد!

یکی از بازیکنانی که تحت نظر سانتیاگو سولاری فرصت بیشتری برای خودنمایی با پیراهن رئال مادرید یافته، مارکوس یورنته، هافبک دفاعی 23 ساله سفیدها است. آمار نشان می‌دهد رئال مادرید در دقایق حضور یورنته در میدان از استحکام دفاعی بیشتری برخوردار بوده است.

به دنبال مصدومیت کاسمیرو در بازی مقابل سلتاویگو در اوایل نوامبر، فرصت بیشتری در اختیار مارکوس یورنته قرار گرفت. او در این دوران 5 بازی را از ابتدا آغاز کرده و رئال مادرید در دقایقی که یورنته در میدان حضور داشته، گلی دریافت نکرده است.

رئال در این 5 بازی، 4-0 ملیا، 2-0 رم، 2-0 والنسیا، 6-1 ملیا و 1-0 هوئسکا را شکست داده است. تنها گل دریافتی رئال مادرید در این بازه مربوط به بازی برگشت دور چهارم کوپا دل‌ری مقابل ملیا می‌شود. رئال مادرید این گل را در دقیقه 80 (توسط یاسین قسمی) در حالی دریافت کرد که یورنته در بین دو نیمه جای خود را به سبایوس داده بود.

یورنته در دوران لوپتگی تنها 11 دقیقه فرصت حضور در میدان را داشت؛ 11 دقیقه پایانی بازی مقابل اسپانیول که با برتری 1-0 رئال به پایان رسید و رئال در آن دقایق نیز گلی را دریافت نکرد. با این آمار شاید کاسمیرو نتواند از جایگاه ثابت خود بعد از بهبود مطمئن باشد.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها