امینی: اصلاحات را اصلاح طلب واقعی باید انجام دهد نه فرصت طلب

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از تورم و گرانی ناراحتند و خواهان اصلاحات درست و حسابی در کشور هستند؛ اما اصلاحات را باید اصلاح طلب واقعی انجام دهد نه فرصت طلب.

امینی: اصلاحات را اصلاح طلب واقعی باید انجام دهد نه فرصت طلب

سید حمزه امینی در جلسه بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود تاکید کرد: دانشجو باید پرسشگر و مطالبه‌گر باشد و از مسئولان بخواهد که وضعیت زندگی مردم را بهبود دهند و در مبارزه با فساد جدی باشند.

وی ادامه داد: روز دانشجو یادآور دوران مبارزه با استعمار، استبداد و خودکامگی به همراه آرمانگرایی و عدالت خواهی است.

امینی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران یک نظام دموکراتیک است که هم از اسلامیت و هم از جمهوریت بهره می‌برد، هر کسی که در ایران زندگی می کند باید تابع قوانین این کشور باشد و خودش را با نظام اسلامی وفق دهد.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران خون بهای شهداست و نباید با ندانم کاری‌های برخی از دست اندرکاران، مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کرد.

وی در مورد سوال یکی از دانشجویان مبنی بر رای اعتماد به شریعتمداری در جهت تصدی وزارت کار خاطر نشان کرد: هر کسی که به نفع دین، نظام و کشور بخصوص مناطق هشترود و چاراویماق کاری انجام دهد از نظر بنده لایق رسیدن به پست‌های بالاتر است و من هم در راه رسیدن به آن، کمک حال فرد مورد نظر خواهم شد.

فرماندار هشترود نیز در این مراسم گفت: نظام ایران اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی ایجاد شده و حقانیت نظام اسلامی باید بر مردم بیش از پیش ثابت شود و مسئولان باید در این راه تلاش بیشتری داشته باشند.

امین امینیان افزود: رفع آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه یک ضرورت است و فرمانداری هشترود به صورت شبانه روزی در پی کاهش آسیب‌های اجتماعی متعدد در سطح منطقه هست.

وی در جواب یک دانشجوی معترض به وضعیت نامطلوب کارخانجات و تعطیل شدن پروژه‌های عمرانی گفت: کل بودجه هشترود در یک سال مبلغ ۱۴ میلیارد تومان است، ما می‌خواهیم در سال آینده کل بودجه دریافتی را در اختیار این دانشجو قرار دهیم تا کارهای مربوطه را پیگیری کند اما اگر نتوانست این کار را انجام دهد باید به اشتباه خودش پی ببرد و در جمع داد و فریاد نکند.

وی اظهارکرد: هشترود ۷۰ سال است که به شهر تبدیل شده و همه مشکلات موجود، مربوط به یک سال نیست و نباید عدم رسیدگی به مشکلات در گذشته را متوجه مسئولان فعلی دانست.

وی از ساخت تصفیه خانه فاضلاب مدرن شهری هشترود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کار ساخت این تصفیه خانه به پیمانکار واگذار شده و در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در پایان مراسم از خبرنگار ایسنا به عنوان دانشجوی نمونه تجلیل شد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها