فال روزانه سه شنبه 20 آذر 1397

دوست عزیزی که 20 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

فال روزانه سه شنبه 20 آذر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 20 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! درست است که مدت ها تلاش کرده اید بی این که نتیجه ای برایتان داشته باشد اما امسال از آن سالهایی که نتیجه تلاش های را خواهید گرفت. شما فردی هستید که برای رابطه عاطفی خود اهمیت زیادی قائلید و شریک زندگی تان را در اولویت قرار می دهید، به زودی به آنچه شایسته آن هستید، خواهید رسید. حتی اگر به آنچه تا به حال می خواسته، نرسیدید، ناراحت نشوید. هنوز برای تلاش کردن زمان است پس تصمیم نهایی خود را بگیرید، سپس روی آن تمرکز کنید و تمام تلاش تان را به کار گیرید و ببینید که چه اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. سعی کنید زمان تان را بیشتر با افرادی که از نظر فکری به شما نزدیک تر هستند، بگذرانید. آینده دست شماست، از همین حالا آن را آنگونه که آرزو دارید، بسازید. ماههای بهمن و اردیبهشت از بهترین ماههاس سالتان خواهند بود.

فروردین

امروز میان شما با همکار یا یکی از دوستان تان اختلاف نظر بوجود می آید. از آنجا که این بحث بسیار ابتدایی و پیش پا افتاده است، بهتر است که هر چه زودتر به آن پایان دهید. در غیر این صورت کش پیدا می کند و عمیق تر می شود. رازی دارید که از عشق زندگی تان پنهان کرده اید. نسبت به این موضوع نیز عذاب وجدان دارید، از این رو بهتر است که هر چه زودتر این بار را از دوش تان زمین بگذارید و حقیقت را به زبان آورید.

اردیبهشت

در حال برنامه ریزی برای سفری هستید. اگر چه ممکن است که سفرتان کمی به تاخیر افتد، اما در نهایت همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. از اتفاقات کوچکی که ممکن است امروز اعصاب شما را خرد کنند، دوری کنید. ذهن تان سوالات زیادی دارد، آن را نیز خاموش کنید تا تمرکز شما را از روی دیگر کارها بهم نزند. احساس می کنید که رابطه عاطفی تان به تغییری نیاز دارید اما در حال حاضر شرایط آن را ندارید. بهتر است که همین امروز دست به کار شوید زیرا شرایط ایده ال شما به این زودی ها فراهم نمی شود.

خرداد

خواب راحتی نداشته اید، از این رو ممکن است که صبح با بی حالی از خواب بیدار شوید اما این وضعیت خیلی طول نمی کشد زیرا خبر خوب را خواهید شنید. موضوعی روی مخ تان است اما بهتر است که قبل از به دست آوردن اطلاعات کامل و دقیق، هیچ قدمی برندارید. امروز فضا برای هر نوع اعترافی مناسب است. بنابراین اگر حرفی دارید که می خواهید برای عشق زندگی تان به زبان آورید، معطل نکنید. مطمئنما نتیجه خوبی خواهید گرفت.

تیر

امروز انقدر درگیر هستید که نمی توانید تمام کارهایتان را به پایان برسانید. از طرفی با اختلاف نظرهایی نیز مواجه می شوید که روند کارتان را کندتر می کند. بهتر است در این زمینه واقع بین باشید و زاویه دیدهای دیگران را نیز بپذیرید. در مواقع عصبانیت، اگر نتوانید خودتان را کنترل کنید، همه چیز به ضررتان تمام خواهد شد. در مورد رابطه عاطفی تان به این نتیجه رسیدید که ابن رابطه برای شما هیچ چیزی جز غم ندارد، نترسید و راهی را که فکر می کنید درست است، در پیش بگیرید.

مرداد

امروز مشکلی برایتان پیش می آید که عصبانیت تان می کند. ترافیک و رفتارهای دیگران نیز ناراحتی شما را شدت می بخشند اما بدانید که شما به تنهایی می توانید تمام آنها را کنترل کنید، اگر بخواهید. سعی کنید به جای کارهای روزمره، کاری تازه به دست بگیرید تا حواس تان را پرت کند. امروز روز فوق العاده ای برای در خانه ماندن است. شریک زندگی تان می تواند همراه خوبی برایتان باشد و بر روحیه تان تاثیری مثبت بگذارد.

شهریور

امروز اطرافیان تان ناامید و افسرده هستند و این شمایید که باید به آنها امید دهید. سعی کنید این انرژی مثبت را به آنها دهید تا فضایی که در آن کار می کنید، برایتان غیر قابل تحمل نباشد. به یک مشکل مالی برخورده اید اما بدون هیچ نگرانی می توانید از دیگران کمک بخواهید و آن را حل کنید. دوستی از راه دور برایتان پیغامی می فرستد. او درخواستی از شما دارد اما شما برای انجام دادن آن این پا و آن پا می کنید. اگر ضرری به شما نمی رساند، آن را انجام دهید.

مهر

مشکلی در خانه شما بوجود آمده که بهتر است برای رفع آن از یک متخصص کمک بگیرید. اگر چه این موضوع وقت زیادی را از شما گرفته است اما در دیگر کارهایتان اختلالی ایجاد نمی کند. شما رفتار زشتی دارید و آن این است که ناراحتی تان را سر دیگران خالی می کنید. این رفتار می تواند اطرافیان تان را از شما دور کند، بنابراین بهتر است که راه حلی برای آن بیابید. به عنوان مثال هنگام عصبانیت سعی کنید تنها باشید تا مشکلی در روابط تان پیش نیاید.

آبان

امروز تلفنی به شما می شود که انتظارش را ندارید. البته پیغام خوبی را به همراه خواهد داشت که خوشحال تان خواهد کرد. شاید حتی مجبور شوید که به خاطر آن از برخی برنامه هایتان بگذرید. امروز را خیلی سخت نگیرید و خودتان را به دست باد بسپارید تا شما را به هر کجا که می خواهد، ببرد. امروز احساس می کنید که شریک زندگی تان خواسته های غیر واقعی از شما دارد. بهتر است که خیلی امروز به آن گیر ندهید و حرف هایش را بپذیرید. از فردا همه چیز به روال قبل باز خواهد گشت.

آذر

یکی از نزدیکان شما به کمک تان نیاز دارد. لازم نیست برای او کار بزرگی انجام دهید، همین که به او پیشنهادتان را بگویید، برایش کافی ست. کاری در دست دارید که به مشکل خورده، بهتر است فعلا بیخیال آن شوید تا شرایط بهتری برای اتمام اش فراهم شود. قولی به شریک زندگی تان داده اید که هنوز آن را عملی نکرده اید. بهتر است که قبل از این که او از دست شما ناراحت شود، به حرف تان عمل کنید. به زودی موقعیت برایتان فراهم می شود که می توانید شرایط مالی تان را بهبود بخشید.

دی

امروز خیلی کارهایتان پیش نمی رود. حتی ممکن است در روند کارتان به مشکل بربخورید. این موضوع شما را کلافه می کند اما سعی کنید که آرامش خودتان را حفظ کنید در غیر این صورت بر رفتارتان بر دیگران هم تاثیری منفی خواهید گذاشت. حرفی می شنوید که ناراحت تان می کند. قبل از این که نسبت به آن عکس العمل نشان دهید، بهتر است که از صحت آن اطمینان یابید. واقعیت همیشه آنطور که شما می بینید یا می شنوید نیست.

بهمن

امروز اتفاقاتی برایتان می افتد که انتظارش را ندارید. در این شرایط بهتر است که با اعتماد به نفس بالا پیش روید و به همه نشان دهید که توانایی اش را دارید. هر چه بتوانید نظر دیگران را بیشتر به خودتان جلب کنید، به نفع تان خواهد بود. در انتهای روز وقتی خالی پیدا می کنید که بهتر است آن را به شریک زندگی تان اختصاص دهید. او درد و دلی دارد که هر چه زودتر باید بشنوید وگرنه فردا پشیمان خواهید شد.

اسفند

مسائل مالی به شدت ذهن تان را درگیر کرده است. البته این موضوع بیشتر به خانواده شما ربط دارد تا خود شما، اما در هر صورت شما هم درگیر آن هستید. سعی کنید که منطقی با موضوع برخورد کنید تا هر چه زودتر برطرف شود. اگر می خواهید از چاهی که در آن گیر کرده اید خلاص شوید، باید با برنامه ریزی پیش بروید. این که بی هدف کاری کنید شما را به جایی نمی رساند. دوستی شما را به یک میهمانی دعوت می کند. حتی اگر حوصله ندارید در آن حضور یابید زیرا اتفاقات خوبی را برایتان رقم می زند.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها