نفرات برتر کایاک و کانو در مسافت 500 متر مشخص شدند

نخستین روز از مسابقات آبهای آرام بانوان امروز در مسافت 500 متر در ماده‌های مختلف پیگیری شد.

نفرات برتر کایاک و کانو در مسافت 500 متر مشخص شدند

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان به مدت 2 روز به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می شود. روز نخست این رقابت ها صبح امروز با برگزاری رقابت های 4 ماده آغاز شد.

در ابتدای رقابت ها قایقرانان در مسابقات تکنفره مسافت 500 متر در بخش جوانان و بزرگسالان رقابت کردند.

در دور مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر جوانان گروه اول کیانا کمال زاده از هرمزگان، ساغر خاقانی از تهران توابع و مریم منفرد از مازندران و در گروه دوم رسپینا قویدل از تهران، ترانه ترنگ از گیلان و یاسمن قمری از همدان اول تا سوم شدند.

در دور مقدماتی کایاک یکنفره 500 بزرگسالان گروه اول آرزو حکیمی از همدان، گلناز غضنفریان از مازندران و ساجده تبریزی از تهران و در گروه دوم الناز شفیعیان از گیلان، سمن سلطانی و مونا ابراهیمی از تهران اول تا سوم شدند.

در نیمه نهایی کایاک یکنفره 500 متر جوانان غزل صبوری از قزوین، سحر قاسمی از اصفهان و سنا وزیرآبادی از آذربایجان شرقی در رده های برتر قرار گرفتند.

در نیمه نهایی کایاک یکنفره 500 متر بزرگسالان نرجس کارگرپور از گیلان و رقیه سلطانی و مونا نوری از تهران توابع اول تا سوم شدند.

پس از برگزاری این رقابت ها مسابقات فینال 4 ماده برگزار شد.

در فینال کایاک یکنفره 500 متر جوانان کیانا کمال زاده از هرمزگان، رسپینا قویدل از تهران و ساغر خاقانی از توابع تهران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در فینال کایاک یکنفره 500 متر بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان اول، سمن سلطانی از تهران دوم و الناز شفیعیان از گیلان سوم شدند.

در فینال کانوی دونفره 500 متر جوانان مائده شورگشتی و نیروانا اسدبیگی از تهران، هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از تهران توابع و پرستو مهنما و سنا عیوضی از آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی دونفره 500 متر بزرگسالان پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از گیلان اول، کیانا کمال زاده و پریا رستمی از هرمزگان دوم و مریم منفرد و شمیم صالحی از مازندران سوم شدند.

در ادامه مسابقات دور مقدماتی کایاک دونفره 500 متر جوانان برگزار شد.

در گروه اول سارا حسینی و رسپینا قویدل از تهران، کیانا کمال زاده و پریا رستمی از هرمزگان و مریم منفرد و شمیم صالحی از مازندران و در گروه دوم ساغر خاقانی و ساقی خاقانی از توابع تهران، ساجده تاتلری و غزل صبوری از قزوین و پوراسماعیلی و زهرا فردشیرجانی از گیلان اول تا سوم شدند.

در فینال کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان ساجده تبریزی و مونا ابراهیمی از تهران، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان و مونا نوری و رقیه سلطانی از توابع تهران اول تا سوم شدند.

در فینال کایاک دونفره 500 متر جوانان سارا حسینی و رسپینا قویدل از تهران اول، ساغر خاقانی و ساقی خاقانی از تهران توابع دوم و کیانا کمال زاده و پریا رستمی از هرمزگان سوم شدند.

در فینال کایاک چهارنفره 500 متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب ساجده تبریزی، مونا ابراهیمی، ساناز همت زاده و سمن سلطانی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، نجمه سجادی، آرزو صیاد و نرجس کارگرپور مقام دوم و تیم توابع تهران با ترکیب مونا نوری، هانیه مهدوی، صدف مقدم پور و سارا موسوی مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک چهارنفره 500 متر جوانان تیم تهران توابع با ترکیب ساقی خاقانی، ساغر خاقانی، پدیده پهلوان زاده و آتوسا خراطی اول شدند، تیم تهران با ترکیب سارا حسینی، رسپینا قوی دل، یاسمن رضاسلطانی و نازنین فرزانه در رده دوم قرار گرفتند و تیم هرمزگان با ترکیب فاطمه احمدی، کیانا کمال زاده، پریا رستمی و دیبا منصوری جایگاه سوم را از آن خود کردند.

رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان صبح فردا 20 آذرماه با برگزاری رقابت های مسافت 200 متر در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها