قهر دوباره فکری با شاهینی‌ها

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید با این شرایط نامناسب مالی و همکاری نکردن مسوولان شرایط برای صعود به لیگ‌برتر وجود ندارد.

قهر دوباره فکری با شاهینی‌ها

محمود فکری، سرمربی شاهین بوشهر پس از شکست تیمش برابر سرخ‌پوشان پاکشدت به دلیل مشکلات مالی باشگاه به نشانه اعتراض بوشهر را به مقصد تهران ترک کرده و قصد ادامه همکاری با شاهین را ندارد.

فکری درباره شکست تیمش برابر سرخ‌پوشان پاکدشت در هفته پانزدهم لیگ دسته یک اظهار کرد: شکست تیم ما در این بازی برمی‌گردد به مشکلاتی که تیم داشت. بازیکنان تمرکز لازم را در این بازی نداشتند و آن چیزی به بار آمد که پیش‌بینی می‌کردم. ما درباره مشکلات صحبت‌های‌مان را با مسوولان انجام دادیم ولی آن‌ها گوش نکردند و مشکلات باشگاه همین‌طور روی هم تلنبار شد. این شد که بازی شش امتیازی را که باید با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم به دلیل تمرکز نداشتن بازیکنان و همکاری نکردن مسوولان واگذار کردیم.

او ادامه داد:‌ بازیکنان تا یک جایی تحمل دارند. این صبر و تحملی هم که بازیکنان تا این‌جای کار کردند به این امید بود که مشکلات حل می‌شود ولی وقتی مشکلات برطرف نشود،‌ ادامه‌ی کار سخت می‌شود، شاهین قرار نیست در لیگ‌ دسته یک بماند. این تیم یا قهرمان باید شود یا حداقل به لیگ‌برتر صعود کند. اگر بنا به ماندن باشد. این تیم با همین ۲۷ امتیاز در لیگ‌برتر می‌ماند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در ادامه اضافه کرد: شرایط باشگاه برای ادامه کار و صعود به لیگ‌برتر مهیا نیست. اگر ما دوباره بخواهیم برگردیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد. یک ماه پیش همین اتفاق افتاد و ما رفتیم و به ما گفتند برگردید و ما هم تذکر لازم را به آنان گوشزد کردیم که با باقی ماندن این شرایط ادامه کار ممکن نخواهد بود و نمی‌توانیم برای صعود برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم. گوش شنوا وقتی نباشد همین اتفاق می‌افتد.

فکری در پایان گفت: بازیکنان باشگاه چه من باشم و چه نباشم به حقوق‌شان نمی‌رسند. این بازیکنان وقتی به حق‌شان نرسند از تیم می‌روند. باشگاه وقتی نتواند هزینه‌ آن‌ها بدهد رضایت به رفتن‌شان می‌دهد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها