بهترین حیوان خانگی چیست؟

اگر دوست دارید که حیوان خانگی داشته باشید ولی نمی‌دانید چه حیوانی برای شما و شرایط شما مناسب است، این مقاله را بخوانید شاید بتوانید جواب سوال خود را بیابید.

بهترین حیوان خانگی چیست؟

راهنمای انتخاب حیوانات خانگی مناسب ، سگ های خانگی ، گربه خانگی ، همستر ، ماهی آکواریومی ، طوطی و پرنده خانگی ، خرگوش خانگی ، گربه پرشین
اگر دوست دارید که حیوان خانگی داشته باشید ولی نمی‌دانید چه حیوانی برای شما و شرایط شما مناسب است، این مقاله را بخوانید شاید بتوانید جواب سوال خود را بیابید.

اگر به دنبال سگ های خانگی هستید حتماً اطمینان حاصل کنید که جای کافی در خانه و زمان کافی در زندگی خود برای آن دارید. سگ‌ها دوست دارند زیاد راه بروند و اگر شما فردی هستید که به میزان زیاد سرکار می‌روید سگ نمی‌تواند حیوان خانگی خوبی برای شما باشد.




اگر گربه خانگی دوست دارید می‌بایست درخانه از وسایلی استفاده کنید که ضد خش باشد و گربه نتواند به اثاثیه‌ی شما آسیب بزند. امکان دارد گربه‌ای داشته باشید که همواره در خانه از آن نگهداری می‌کنید، در این حالت شما باید اسباب‌بازی‌هایی داشته باشید تا حوصله‌ی گربه سر نرود. اگر گربه‌ی خارج از خانه‌دارید، مطمئن شوید که بیمه‌ی حیوانات دارید که این حالت مربوط به رویدادهای خطرناک برای حیوان خانگی شماست و همچنین یک در جدا برای گربه در نظر بگیرید تا بتواند از آن عبور و مرور کند.




اگر دنبال ماهی هستید باید آکواریوم بزرگی برای آن تهیه کرده باشید. یک ظرف کوچک هیچ‌گاه نمی‌تواند فضای مناسبی ایجاد کند و نمی‌توان از یک پالایه در آن استفاده کرد، بنابراین به این نوع ظرف‌ها فکر نکنید. این ظرف‌ها فقط برای نشان دادن حیوانات به بچه‌ها مناسب هستند.




اگر شما به دنبال یک پرنده مانند مرغ عشق و یا طوطی هستید، اطمینان حاصل کنید که شما فضای کافی برای قفس دارید و اینکه در آن قفس به‌خوبی بسته می‌شود. این حیوانات به امنیت نیاز دارند.




اگر شما به دنبال یک همستر، خوکچه‌ی هندی و یا موش صحرایی هستید باید یک قفس داشته و اطمینان حاصل کنید که آن را به‌طور مرتب تمیز می‌کنید. عوامل زیادی برای این نوع حیوانات وجود دارند مانند محل خواب، آب، یک محل پنهان شدن و غذا، این نوع حیوانات به جفت هم نیاز دارند.




اگر به دنبال یک خرگوش هستید حتماً اطمینان حاصل کنید که در داخل خانه برای آن‌ها فضای کامل دارید. آن‌ها حیوانات خانگی خوبی هستند و یک قفس نمی‌تواند محل خوبی برای آن‌ها باشد. خرگوش به محیطی سرزنده، غذا و آب نیاز دارد.




حتماً بر روی حیوانی که می‌خواهید انتخاب کنید تحقیق کامل انجام دهید.

منبع: ستاره

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها