هر دوشنبه با ۳۰٪ تا ۴۰٪  هزینه کمتر، غذای خود را سفارش دهید

غذا یکی از نیازهای همیشگی است که بخش زیادی از هزینه روزمره زندگی همه ما را دربرمی‌گیرد. بنابراین تهیه غذا با قیمت پایین می‌تواند در کاهش هزینه‌ها مؤثر باشد.

هر دوشنبه با ۳۰٪ تا ۴۰٪  هزینه کمتر، غذای خود را سفارش دهید

سفارش آنلاین غذا در بسیاری مواقع از سفارش تلفنی و حتی تهیه غذا در خانه کم‌هزینه‌تر است. در این میان بعضی روزها برای سفارش غذا ویژگی‌های خاصی دارند. دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲:۳۰ با ۳۰٪ تا ۴۰٪ تخفیف بدون سقف می‌توانید از چیلیوری غذا سفارش دهید. در «دوشنبه‌های داغ» چیلیوری خبرهای خوبی در انتظارتان است. گوش به زنگ باشید و تخفیف‌های داغ را از دست ندهید.

چیلیوری سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا از ۳۰۰۰+ رستوران در ۱۵ شهر ایران است. چیلیوری سفارش غذا را سریع و راحت می‌کند و با مجموعه‌ای از رستوران‌های متنوع تجربه‌ای خوب از سفارش اینترنتی غذا را برای شما رقم می‌زند.

برای استفاده از این تخفیف‌ها به صفحه دوشنبه‌های داغ بروید. روی دکمه «مشاهده رستوران‌های داغ اطراف» کلیک کنید. رستوران‌های داغ محله خود را می‌توانید مشاهده کنید. هر دوشنبه در چیلیوری می‌توانید از ۳۰۰+ رستوران با ۳۰٪ تا ۴۰٪ تخفیف بدون سقف غذایتان را سفارش دهید. اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که از شروع تخفیف‌های داغ چیلیوری باخبر می‌شوید، در دوشنبه‌های داغ ثبت‌نام کنید. در دوشنبه‌های داغ منتظر سفارش شما هستیم. رستوران‌های تخفیف‌دار چیلیوری را از دست ندهید.


منبع: رپرتاژ آگهی

1544

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها