گلایه وزیر آموزش و پرورش از اتهام‌زنی ها به بهانه سند 2030

ایران نوشت:وزیر آموزش و پرورش درباره ادعای تازه چهره‌های جنجالی که مدعی اجرای سند 2030 شدند، گفت از همه کسانی که دل‌شان برای آموزش و پروش به صورت واقعی می‌سوزد، خواهش کردم که حاشیه ایجاد نکنند.

گلایه وزیر آموزش و پرورش از اتهام‌زنی ها به بهانه سند 2030

به گزارش خبر فوری ، وزیر آموزش و پرورش درباره ادعای تازه چهره‌های جنجالی که مدعی اجرای سند 2030 شدند، گفت که بارها و بارها اعلام کردم و از همه کسانی که دل‌شان برای آموزش و پروش به صورت واقعی می‌سوزد، خواهش کردم که با طرح موضوعات این چنینی برای آموزش و پرورش حاشیه ایجاد نکنند.

سید محمد بطحایی با بیان اینکه چنین ادعاهایی، جز کاهش اعتماد مردم به نظام رسمی تعلیم و تربیت، ثمر دیگری ندارد، ادامه داد: بارها و بارها تکرار کردم که همه ما نسبت به اجرای سند 2030 حساس هستیم، حتی خواهش کردیم که اگر در گوشه‌ای از این کشور، در مدرسه‌ای یا کلاسی، در راستای سند 2030 اتفاقی بیفتد، به ما اطلاع بدهند، زیرا همه ما موضعگیری خواهیم کرد.

وی پس از این توضیحات، تأکید کرد: اما باوجود همه این تأکیدهای چندباره، اینکه هر اتفاق ناگواری در گوشه‌ای از کشور را به سند 2030 وصل و ادعا کنیم که سند 2030 درحال اجرا است، چیزی جز تضعیف نظام آموزش و پرورش و پایگاه اجتماعی آموزش و پرورش در جامعه نخواهد بود.
وزیر آموزش و پرورش اظهاراتی از این دست را ناشی از حب و بغض‌هایی نسبت به دولت و سیاستگذاری‌های آن دانست و تصریح کرد: گاهی وقت‌ها افراد با بهانه‌جویی‌هایی به دنبال پیداکردن موضوعی هستند تا بتوانند دولت را در مظان اتهام و فشار قرار دهند، آن هم در شرایطی که همه می‌دانند پس از حکم مقام معظم رهبری درباره سند 2030، همه ما شرعاً و قانوناً مکلف هستیم در برابر این سند و اجرای آن مقاومت و آن را متوقف کنیم، بنابراین، وقتی باوجود چنین تکلیف شرعی و قانونی، بازهم چنین موضعگیری از سوی برخی اعلام می‌شود، واقعاً جای تعجب دارد.

بطحایی گفت: این بهانه تراشی‌ها و بهانه‌جویی‌ها تنها به این دلیل است تا گزکی علیه دولت به دست بیاورند و دولت را تحت فشار قرار بدهند و این، قطعاً جوانمردانه نیست.

42

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها