از شایعه تا واقعیت تخریب شرکت نساجی گونی‌بافی + تصاویر

بر اصلی خیابان کارگر قائم‌شهر با تخریب دیوار شرکت سایپا شمال در حالی انجام شد که در فضای مجازی عنوان شد که نساجی گونی‌بافی (سایپا خزر) در حال تخریب است و مردم در حال اعتراض هستند.

از شایعه تا واقعیت تخریب شرکت نساجی گونی‌بافی + تصاویر

ظهر امروز مراسم تعریض و بازگشایی بر اصلی خیابان کارگر با تخریب دیوار شرکت سایپا شمال انجام شده است این مسئله در حالی اتفاق افتاد که در فضای مجازی عنوان شد که نساجی گونی‌بافی (سایپا خزر) در حال تخریب است و مردم در حال اعتراض هستند.

شهردار قائم‌‌شهر درباره این طرح با بیان اینکه حمایت مستقیم اعضای شورای شهر در زمینه این پروژه بسیار مهم بود، اظهار کرد: اجرای این طرح کمک بزرگی به بازگشایی لاین کند گذر از میدان جانبازان تا ابتدای خیابان کنسرو می‌کند.

وی از ساخت پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و افزود: علاوه بر اینکه 3.5 هکتار از زمین نساجی به شهرداری تعلق پیدا کرده، مجموعه سایپا 6 هزارو 600 متر زمین را برای ایجاد فضای سبز هدیه کرده‌است که به احداث پارک موزه دفاع مقدس اختصاص خواهد یافت.

در ادامه عباس صالح‌زاده، رئیس شورای شهر قائم‌شهر، با تأکید بر توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و پروژه‌های نیمه‌کاره که از دوره‌های گذشته به‌جا مانده است، اظهار داشت: درایت هوشمندانه شهردار، با امور عمرانی شهر عجین شده است و یکی از این موارد تأمین سرانه‌های فضای سبز و مسائل فرهنگی در خیابان کارگر بود که با بازگشایی نساجی شماره 2 و سایپا شمال، توافقات قبلی که عملی نشده‌بود، با همکاری مسئولان انجام گرفت.

علی فلاح مدیر‌عامل شرکت سایپا شمال هم، همدلی و همیاری بین همه را به فال نیک گرفت و گفت: این اتفاق بزرگ، فرصتی گرانقدر برای شهروندان پیش آورده‌است که نتیجه همدلی و وفاق همگانی است.

به گزارش فارس، با همکاری و مساعدت مدیرعامل شرکت سایپا شمال و اعضای شورای شهر و مسؤولان امر و شهردار، 6113 متر مربع از دیوار متعلق به شرکت سایپا شمال، تعریض و 2 هزار و 595 مترمربع از بر اصلی خیابان کارگر که از 1383 تاکنون معلق مانده بود بازگشایی شده است.

تخریب دیوار محوطه شرکت سایپا طبق مصوبه موجود در شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری با هماهنگی سایپا و شهرداری و حضور مسؤولان سایپا در راستای تعریض خیابان کارگر صورت گرفته است.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها