کفاشیان:وعده شفاهی وزیر به درد نمی‌خورد/به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم تعلیق است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:وزیر ورزش باید در نامه ای رسمی اعلام کند که مهدی تاج مشکلی ندارد وگرنه وعده شفاهی دردی از فوتبال دوا نمی کند.

کفاشیان:وعده شفاهی وزیر به درد نمی‌خورد/به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم تعلیق است

در خصوص جلسه صبح امروز مهدی تاج با مسئولان وزارت ورزش برای حل شدن حضور بازنشستگان در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من از جزئیات جلسه خبر ندارم و نمی‌دانم چه تصمیم‌گیر شده است اما امیدوارم هر تصمیم که گرفته شده به صلاح فوتبال ایران باشد. نباید فوتبال فدای افراد یا تصمیمات غلط شود.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد جلسه امروز به شکلی پیش رفته که اعضای بازنشسته در فدراسیون باید هر چه زودتر سمت‌های خود را تحویل دهند، اظهار داشت: من از جزئیات جلسه خبر ندارم اما برای برون رفت از این شرایط دو راه وجود دارد. اول اینکه تکلیف خود تاج باید مشخص شود که آیا می‌تواند مجوز ادامه کار را طبق ماده 60 بگیرد یا نه، اگر او این مجوز را بگیرد ادامه می‌دهد و بعد مرحله بعدی برای سایر اعضای بازنشسته باید طی شود. اما اگر او نتواند مجوز بگیرد داستان فرق می‌کند و در آن صورت یک راهکار وجود دارد. به دلیل اینکه فوتبال در مرحله حساسی به سر می‌برد دولت برای موضوع فوتبال استثنا قائل شود و مجوز موقت داده شود تا در این برهه‌ای که جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم آسیبی به فوتبال وارد نشود و سپس پس از گذراندن از این مرحله تعیین تکلیف شود.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که نگاه خودش و سایر اعضای هیأت رئیسه به قضایا چیست و آیا خطر تعلیق ایران را تهدید می‌کند یا خیر،‌گفت:‌نگاه من به ماجرا مثبت است،‌ من هرگز به عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال هستم به دنبال آسیب زدن به فوتبال نبودم و ما اصلا به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم، تعلیق است و اصلا هم دوست نداریم فوتبال ما به خصوص فوتبال ملی ما صدمه ببیند. اصلا الان نباید بحث تعلیق مطرح شود. هم من و هم سایر اعضای هیأت رئیسه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا مشکل از فوتبال‌مان دور شود و کمک حال فدراسیون باشیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه مسعود سلطانی‌فر به صورت شفاهی اعلام کرده که مهدی تاج مشکلی ندارد، گفت: وعده شفاهی به درد نمی‌خورد اگر وزیر ورزش در نامه رسمی این موضوع را اعلام کند یعنی مسئله حل شده است اما صحبت شفاهی دردی از فوتبال را دوا نمی‌کند.

کفاشیان در پایان در پاسخ به اینکه در نهایت در آینده چه اتفاقی می‌خواهد برای فوتبال بیفتد، گفت: طبق اساسنامه جدید ما در دوره‌های بعدی به مشکل بر نخواهیم خورد چون در اساسنامه آمده که دیگر از افراد بالای 65 سال نمی‌توان استفاده کنیم. اگر هم اکنون مشکلی هست به دلیل ضعف اساسنامه بوده که آنهم در اساسنامه جدید برطرف شده است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها