سالک: خاتم آبروی ایران را نبرد

محمدرضا سالک، سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: بازی با عقاب را با تجربه بازیکنان بردیم و امیدوارم در ادامه به نتایجی که در شأن والیبال خاتم اردکان است، دست پیدا کنیم.

سالک: خاتم آبروی ایران را نبرد

محمدرضا سالک در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل عقاب نهاجا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما پیش بینی می‌کردیم که تیم والیبال عقاب در مقابل ما خوب بازی کند. آنها جوان و با پتانسیل بالا هستند و انصافاً هم عملکرد خوبی داشتند.

او ادامه داد: این نخستین بازی ما بعد از مسابقات باشگاه‌‌های جهان بود و زمان کمی برای ریکاوری در اختیار داشتیم. خوشبختانه بازی با عقاب را با تجربه بازیکنان بردیم و امیدوارم در ادامه به نتایجی که در شأن والیبال خاتم اردکان است، دست پیدا کنیم.

سالک در مورد مسابقات باشگاه‌‌های جهان گفت: در این مسابقات، بهترین بازیکنان جهان حضور دارند که به معنای واقعی کلمه، حرفه‌ای هستند و اسپانسرهای بسیار خوبی دارند. با بضاعتی که باشگاه‌های ایرانی دارند، هر تیمی غیر از خاتم در این مسابقات شرکت می‌کرد باز هم شکست می‌خورد. باید توقعات را معقولانه کرد و این که فکر کنیم، خاتم، آبروی والیبال ایران را برده است،‌ درست نیست. ما حتی بازیکنان خودمان را هم در اختیار نداشتیم و با توجه به غیبت بازیکنی مثل شهرام محمودی،‌ توان ما بیشتر از این نبود. با این حال، بازیکنان همه تلاش خود را به کار گرفتند.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها