سیف‌الله‌پور: مادر و همسرم چه نقشی در بازی داشتند؟!

ایزد سیف‌الله‌پور مدیر باشگاه بادران، گفت که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به دو دو لیدر تیم خود دستور داد که به هواداران بادران حمله کنند.

سیف‌الله‌پور: مادر و همسرم چه نقشی در بازی داشتند؟!

ایزد سیف‌الله‌پور درباره حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال بادران و آلومینیوم اراک که روز گذشته (شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: می‌دانستیم مسابقه سختی داریم. چون محمد ربیعی تیم بسیار خوب و بازیکنان باکیفیت و بااخلاقی در اختیار دارد. بازی خیلی خوبی بود و همه چیز دوستانه پیش می‌رفت اما با شروع نیمه دوم با نام بردن اسم، به مادر و همسر من فحاشی کردند که ربیعی هم از هواداران آلومینیوم درخواست کرد توهین‌ها را متوقف کنند. می‌خواهم بدانم گناه مادر و همسر من چیست؟

وی ادامه داد: اواسط نیمه دوم و با اخراج میثم آقایی بازیکن آلومینیوم از زمین، تماشاگران این تیم به داور دشنام دادند. پس از پایان مسابقه هم دو لیدر آلومینیوم پس از صحبت با دهشمند (مدیرعامل باشگاه آلومینیوم)، وارد بخش تماشاگران بادران شدند و با چاقو به آنها حمله کردند. این اتفاق به دستور دهشمند افتاد و ما فیلم‌های این اتفاقات را در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار می‌دهیم. این ماجرا با دخالت نیروی انتظامی خاتمه یافت.

مدیر باشگاه بادران با اشاره به شکسته شدن شیشه‌های خودروی او در حاشیه این بازی تصریح کرد: پس از اینکه از ورزشگاه خارج شدیم، دیدم شیشه‌های خودروی من را با سنگ شکسته‌اند و جالب است که تنها دهشمند در اراک خودروی من را می‌شناخت! او سوغات خوبی داد و من در سرما و با خودرویی با شیشه‌های شکسته به تهران برگشتم.

سیف‌الله‌پور با تمجید از تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: آلومینیوم از لحاظ فوتبالی تیم بسیار خوبی است، اما باید به دنبال مدیرعامل توانا و زحمتکش باشند، نه فردی حاشیه‌ساز. به ربیعی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم. از مردم اراک اما به خاطر توهین‌هایی که به مادر و همسرم کردند، گله‌مندم. آنها چه نقشی در این مسابقه داشتند؟ این اتفاقات در سال‌های گذشته برای مجید نامجو مطلق هم رخ داده بود، اما ناظر بازی همه حوادث را دیده و گزارش‌های لازم را خواهد داد.

بیشتر بخوانیدلیگ دسته اول فوتبال| توقف آلومینیوم اراک مقابل بادران
وی با اشاره به جلسه هماهنگی قبل از مسابقه گفت: در این جلسه گفتیم که مأموران زیادی از نیروی انتظامی باید در ورزشگاه حاضر باشند، اما دهشمند چنین کاری انجام نداد. بازی را 10 دقیقه به خاطر نبود آمبولانس متوقف کردند. در رختکن ما، بلندگو گذاشتند و صدای بلندی پخش کردند، اما هر چه به این موضوع اعتراض کردیم، نتیجه‌ای در پی نداشت.

« شب قبل از بازی، مدیران هتل اراک به ما سالن و ویدیو پروژکتور برای جلسه فنی ندادند و مشخص بود که دهشمند با آنها صحبت کرده بود!»، مدیر باشگاه بادران با بیان این جمله تصریح کرد: من به استقرار داوران بازی در هتلی که اعضای تیم آلومینیوم در آن حضور داشتند، اعتراض کردم. داور یک پنالتی به سود ما نگرفت و کریم اسلامی را برای بازی بعد محروم کرد. ما به داوری اعتراض نکردیم، اما چرا داوران در هتل محل استقرار تیم آلومینیوم بودند؟ با ایم وجود از تیم داوری تشکر می‌کنم.

سیف‌الله‌پور با اشاره به عدم پخش تلویزیونی این مسابقه خاطرنشان کرد: همیشه بازی‌های تیم آلومینیوم پخش زنده می‌شد، اما چرا این اتفاق برای این دیدار رخ نداد؟ این کارها فقط از فردی چون دهشمند برمی‌آید. یک بار گفتند مشکل مالی سبب این اتفاق شده و یک بار گفتند عدم پخش زنده به دلیل مشکل فیبر نوری است.

وی عنوان کرد: اتفاقات بازی آلومینیوم - بادران و اینکه یک مدیرعامل با خودش قاچوکش به ورزشگاه بیاورد، زیبنده فوتبال نبود. مگر مأموران نیروی انتظامی تماشاگران را بازرسی بدنی نمی‌کنند؟ پس یک لیدر چگونه با چاقو به ورزشگاه می‌آید؟! ربیعی هم پس از پایان مسابقه از من به خاطر توهین‌های انجام شده عذرخواهی کرد. امروز با مستندات کافی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌روم.

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها