کامیابی نیا: فقط می‌خواهیم بازی های‌مان تمام شود!

پرسپولیس در حالی امروز به مصاف سپاهان می رود که سرخپوشان چند مصدوم تا انتهای فصل دارند

کامیابی نیا: فقط می‌خواهیم بازی های‌مان تمام شود!

به گزارش خبر فوری ؛ کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن محبوب برانکو ایوانکویچ امروز کار سختی در اصفهان پیش روی خود می بیند. او باید نزدیک خط دفاع سرخپوشان بازی کند و به تخریب بازی سپاهان و جنگ با هافبک های این تیم بپردازد. کمال که به تازگی از یک مصدومیت نسبتا شدید خارج شده، در خصوص دیدار امروز تیمش به خبرفوری گفت: «این بازی برای همه ما اهمیت خاصی دارد چون به نوعی، برنده این دیدار می تواند نسبت به کسب قهرمانی نیم فصل امیدوار باشد. به خصوص که پدیده مشهد هم مساوی کرده است.»

کامیابی نیا اضافه کرد: «در پرسپولیس همه عاشق و علاقمند به کسب برد مقابل سپاهان هستند اما باید شرایط مان را هم ببینید. دو بازیکن مان به تازگی از مصدومیت برگشته اند و سه بازیکن دیگرمان مصدوم هستند. خود من هم مصدومیتی دارم که البته می توانیم برای تیمم بازی کنم اما انصافا شرایط دشواری داریم. جدا از اینها، هر 4، 5 روز یکبار هم باید بازی کنیم که یک بازی داخل و بازی دیگر خارج از تهران است. چنین وضعیتی می تواند هر تیمی را آزار بدهد ولی ما باز هم به کارمان ادامه می دهیم و خدا را شکر که برای کسب برد در هر بازی انگیزه های مان را هم از دست نداده ایم. ببینید که بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا 4 بازی انجام دادیم که در 3 دیدار به برتری رسیدیم و در یک دیدار هم مساوی کردیم.»

هافبک دفاعی سرخ ها، حرف هایش را این طور تمام کرد: «امیدوارم همچنان مورد حمایت هواداران مان قرار بگیریم. آنها هم حق دارند که نگران تیم شان باشند ولی خدا را شکر می کنم که تک تک شان می دانند بازیکنان با چه وضعیتی برای پرسپولیس توپ می زنند. همه بچه ها خسته هستند و نیاز به استراحت دارند. امیدوارم هر چه زودتر این دو دیدارمان هم با برد به اتمام برسد و بتوانیم فرصتی برای استراحت داشته باشیم. از سپاهان شناخت کاملی داریم و با احترام به هواداران این تیم، برای کسب برد راهی اصفهان شده ایم تا با این سه امتیاز، خستگی از تن مان بیرون برود.»

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها