نوبرانه پاییزی نصیب کدام تیم می شود؟

سپاهان - پرسپولیس؛ جنگ قهرمانی در نصف جهان /ال‌کلاسیکو ایرانی با داور جهانی

در یک دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ، تیم سپاهان روز یکشنبه میزبان تیم پرسپولیس قهرمان فصل گذشته است.

سپاهان - پرسپولیس؛ جنگ قهرمانی در نصف جهان /ال‌کلاسیکو ایرانی با داور جهانی

به گزارش خبر فوری ، در جهان فوتبال دیدار تیم‌های قدرتمند فوتبال را دربی می‌نامند و بر اساس همین تعریف، برانکو مسابقه پرسپولیس و سپاهان را دربی می‌نامد. مسابقه‌ای که بین دو قطب فوتبال ایرانی برگزار می‌شود. سپاهان قطب زردی که این فصل دوباره به روزهای اوجش بازگشته و پرسپولیس نایب قهرمان آسیا و قهرمان دو دوره متوالی لیگ برتر. مسابقه این دو تیم همیشه جذاب و دیدنی است و شرایط جدول در لیگ هجدهم این حساسیت را چندبرابر کرده است. دربی ایرانی که این مرتبه می‌توان آن را به فینال نیم فصل هم تعبیرش کرد. برنده این مسابقه شانس زیادی برای قهرمان نیم فصل خواهد داشت.

برانکو هفته گذشته بعد از پیروزی مقابل تیم دیگر اصفهان به شدت علیه داوران موضع گرفت و حتی مدعی شد که برخی کارهایی می‌کنند تا پرسپولیس به سومین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ نرسد! برخی این رفتار عجیب و دور از انتظار سرمربی پرسپولیس را جنگ روانی علیه سپاهان دانسته‌اند. امیر قلعه‌نویی فعلا واکنشی به این حرف‌ها نشان نداده اما مدیران سپاهان می‌گویند که آنها نیز از اشتباه‌های داوری متضرر شده‌اند. به همین دلیل بهترین داور آسیا علیرضا فغانی که مسابقه رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ را هم قضاوت کرد این دربی حساس را سوت خواهد زد.

پرسپولیس و سپاهان دو تیم بدون باخت نیم فصل هستند. هر تیمی بازی را ببازد شکست نوبرانه پائیزی را تجربه می‌کند! پرسپولیس اگر برنده مسابقه شود ۲۹ امتیازی خواهد شد اما سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی می‌ماند اما اگر شاگردان قلعه‌نویی در صورت پیروزی ۳۲امتیازی خواهند شد و به این ترتیب زردپوشان اصفهانی با تفاضل گل‌ به احتمال فراوان قهرمان نیم فصل خواهد شد.

قلعه‌نویی و برانکو روابط خوبی باهم دارند و هر دو نیز منتقد کی روش محسوب می شوند.

اسامی داوران این مسابقه به شرح زیر است:

علیرضا فغانی داور، رضا سخندان ، محمدرضا منصوری و رضا عادل دیگر اعضای تیم داوری این بازی خواهند بود و حسین عسگری به عنوان ناظر داوری این مسابقه انتخاب شده است.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها