سردار اشتری: تعداد زیادی از اعضای تیم تروریستی چابهار در مرز ناموفق بودند/ تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای تیم تروریستی «چابهار»

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما هوشیاری لازم را داریم و تعداد زیادی از اعضای تیم تروریستی چابهار در مرز ناموفق بودند و حرکاتشان خنثی شده و به هلاکت رسیدند.

سردار اشتری: تعداد زیادی از اعضای تیم تروریستی چابهار در مرز ناموفق بودند/ تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای تیم تروریستی «چابهار»

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته چابهار اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید، حدود ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز گذشته یک دستگاه وانت که حامل مواد منفجره بوده برای عملیات انتحاری به مقر انتظامی شهرستان چابهار حمله می کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری، رشادت و شجاعت ماموران نیروی انتظامی، فرد مهاجم ناکام شد و قبل از اینکه بتواند داخل آن مقر شود خودروی فرد مهاجم منفجر و به هلاکت می رسد.

سردار اشتری اضافه کرد: البته ۲ نفر از کارکنان عزیز نیروی انتظامی که یکی از آن ها مامور ما بوده، با شجاعت جلوی این فرد مهاجم ایستاده بود و به شهادت رسید.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره شهادت فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: فرمانده انتظامی چابهار هیچ گونه آسیبی ندیده و خبر شهادت وی کذب است.

سردار اشتری درباره تدابیر نیروی انتظامی برای مقابله با تروریست ها افزود: ما هوشیاری لازم را داریم و تعداد زیادی از این ها در مرز ناموفق بودند و حرکاتشان خنثی شده و به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: اقداماتی هم صورت گرفته و ان شاءالله بتوانیم ایادی دیگر این گروه را شناسایی و تحویل قانون بدهیم.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها