طغیان رودخانه در اندیکا، یک قربانی گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از جان باختن یک نفر بر اثر طغیان رودخانه و سقوط یک خودرو به دره در اندیکا خبر داد.

طغیان رودخانه در اندیکا، یک قربانی گرفت

علی خدادادی دقایقی قبل اظهار کرد: آبگرفتگی و سیلاب در شهرستان های اندیکا، لالی، دزفول، مسجدسلیمان، گتوند و شوش آسیب هایی را به مناطق شهری، روستایی و عشایری وارد کرد.

وی افزود: سیل و آبگرفتگی به عشایر منطقه سیاه منصور دزفول آسیب وارد کرد. در حال حاضر سه تیم امدادی در منطقه حضور دارند و کار رهاسازی و انتقال افراد گرفتار در سیلاب را انجام می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به طغیان رودخانه در شهرک طالقانی اندیکا (حدفاصل آبژدان و گدار)، گفت: در اثر طغیان رودخانه، امشب یک خودرو به دره سقوط کرد و راننده آن دچار حادثه شد و توسط نیروهای امدادی هلال احمر رهاسازی، احیا و به مرکز درمانی منتقل شد که بر اثر شدت جراحات جان باخت.

وی افزود: مناطق شهری شهرهای لالی و مسجدسلیمان و تعدادی از روستاهای شهرستان های شوش و گتوند نیز دچار آبگرفتگی و سیلاب شده اند. ارزیابی این روستاها ادامه دارد.

خدادادی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در شهرستان شوش براى امدادرسانی به مناطق متأثر از سیلاب تشکیل جلسه داده، گفت: تاکنون ۱۲ تیم ارزیاب و امداد و نجات به مناطق متأثر از سیل و بارندگی شدید امروز و امشب اعزام شده اند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها