گلزنی نه، همه به دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم

مهاجم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شرایط این تیم و جدال هفته آینده مقابل سپاهان به صحبت پرداخت.

گلزنی نه، همه به دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم

علی علیپور، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که اکنون در فاصله دو بازی به نیم فصل با 4 گل در کورس با دیگر مدعیان این عنوان قرار دارد، در حاشیه تمرین امروز این تیم به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و در خصوص آخرین وضعیت این تیم پاسخ داد.

علیپور در خصوص شرایط تیمش برای جدال مقابل سپاهان در استادیوم نقش جهان گفت: صد در صد همه بازیکنان آماده این بازی هستند. به قول آقای برانکو سه دربی داریم که مقابل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی است. این بازی هم برای ما خیلی حساس است و هم از نظر روحی روانی و هم از نظر نتیجه. امیدوارم طبق برنامه ریزی و تاکتیکی که آقای برانکو در نظر دارد در این بازی نیز به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره آمادگی سرخپوشان برای این تقابل گفت: صد درصد برای این بازی آماده هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. برای تک تک بازی ها آماده هستیم و انشاالله با همدلی و روحیه بالایی که بازیکنان دارند و همچنین تدابیر برانکو به نتیجه لازم دست یابیم.

وی درباره حضور هواداران در این بازی و استقبال آنها گفت: مطمئنا کاملا قابل پیش بینی است که برای این دیدار طرفداران هر دو تیم استقبال خوبی از آن داشته باشند. امیدوارم مثل تمامی بازی‌ها هواداران با تشویق تیم خود و دوری از حواشی به اجرای بازی خوب و هیجان انگیز کمک کنند.


علیپور در خصوص اینکه در گلزنی ناکام مانده و شجاع خلیل زاده بار گلزنی تیمش را در دو بازی اخیر برعهده گرفته گفت: صد درصد همه دوست دارند مهاجمان گل بزنند اما من قبلا هم گفتم در این شرایط سخت که در آن قرار داریم تمامی بازیکنان به دنبال این هستند که تیم به موفقیت برسد و اینکه چه کسی گل بزند مهم نیست.


وی در واکنش به این سوال که دو تیم بدون باخت لیگ (سپاهان و پرسپولیس) با یکدیگر تقابل خواهند داشت و آیا آنها قادر خواهند بود اولین باخت شاگردان امیر قلعه نویی را رقم بزنند گفت: نمی شود بازی را پیش بینی کرد و همیشه این دیدار چه در اصفهان و در تهران جالب و غیرقابل پیش بینی بوده است و امیدوارم این دیدار بدون حواشی و جذاب دنبال شود.


مهاجم پرسپولیس درباره برنامه باشگاه برای حضور کودکان ناتوان جسمی و تقدیر از آنها در حاشیه تمرین امروز گفت: این بچه ها را که می‌بینیم ناراحت می شویم و وظیفه خودمان می دانیم که برویم و به آنها سر بزنیم. با توجه به شرایط تیم و فشردگی بازی‌ها این مساله ممکن نشد و اکنون اما خوشحالیم که آنها در بین ما حاضر هستند و یک روز خوب را در کنار آنها داشتیم.

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها