خبر فوری گزارش می دهد؛

حمله تروریستی به مقر نیروی انتظامی چابهار /تروریست ها با خودروی حامل مواد منفجره حمله کردند /آمار شهدا و مجروحان/عامل انتحاری به هلاکت رسید/برقراری شرایط عادی در شهر

پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) یک عامل انتحاری اقدام به انفجار بمب داخل یک خودرو در یکی از خیابان‌های چابهار کرد که این حادثه چند شهید و مجروح به دنبال داشت.

حمله تروریستی به مقر نیروی انتظامی چابهار /تروریست ها با خودروی حامل مواد منفجره حمله کردند /آمار شهدا و مجروحان/عامل انتحاری به هلاکت رسید/برقراری شرایط عادی در شهر

به گزارش خبر فوری ، محمد هادی مرعشی در تازه‌ترین خبر از حادثه تروریستی صبح روز پنجشنبه در چابهار گفت: عامل انتحاری در یک خودرو بمب‌گذاری شده قصد ورود به مقر فرمانداری شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت نگهبان روبرو شد. این اقدام در نهایت منجر به شهادت دو تن از نیروهای انتظامی شد. در این حادثه سه نفر نیز زخمی شدند؛ دو نفر به طور سرپایی مداوا شدند و یک نفر در اتاق عمل است که امیدواریم سلامتی خود را به دست بیاورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عوامل این حادثه تروریستی مشخص شده است؟ گفت: تا این لحظه هیچ گروهی مسوولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما مشخص است ؛ آن‌هایی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند پشت این قضیه هستند که به زودی روشن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرورها کنترل می شود.

رحمدل بامری فرماندار چابهار نیز گفت: تروریست ها با خودرو حامل موادمنفجره به ستاد انتظامی چابهار حمله کرده اند.

تشریح حادثه تروریستی چابهار به روایت سردار پاکپور


همچنین فرمانده نیروی زمینی سپاه جزئیات عملیات تروریستی امروز در چابهار را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محل عملیات تروریستی چابهار حضور داشت، با اشاره به عملیات تررویستی امروز گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس سپاه در محل عملیات تروریستی هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

جزییات انفجار بمب در چابهار/ حادثه تروریستی بود

سرپرست فرمانداری چابهار نیز جزییاتی حادثه تروریستی صبح امروز چابهار را تشریح کرد.

رحمدل بامری در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز(پنجشنبه) یکی از عوامل استکبار و دشمن خون آشام اقدامی انتحاری را انجام داد.

وی افزود: این عامل انتحاری در یک وانت نیسان مواد منفجره به همراه داشته است و قصد ورود به فرمانداری انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقابله نیروهای انتظامی موفق به ورود نشد و در ورودی مقر فرمانداری مواد را منفجر کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه شدت و حدت مواد آنقدر بوده است که چهار شهید داشته‌ایم.

سرپرست فرمانداری چابهار با عرض تسلیت و تبریک به ملت شهیدپرور و نیروهای امنیتی و نظامی گفت: چند نفر نیز مجروح شده‌اند که از مردم ، کاسبان و به عبارتی شهروندان چابهار بوده‌اند.

وی با اشاره به این حادثه تروریستی خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که دشمن به مقابله با مردم برخواسته است، مردمی که پای ارزش‌ها و پای نظام ایستاده اند و اتحادشان مثال زدنی است. نیروهایی که جان خودشان را برای امنیت و آسایش به این مردم تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: شاید تصور دشمن این است که می تواند با این عملیات‌ها، خللی در نظام و مسوولین برای خدمت رسانی ایجاد کند، اما این آرزو را به گور خواهند برد.

بامری گفت: هم‌اکنون شرایط شهر عادی است و نیروهای عمل کننده در شهر مستقر هستند.

در میان مجروحان شماری زن و کودک نیز به چشم می خورند که به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شده‌اند.

ساعتی قبل نیز محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد: صبح امروز یک بمب در یکی از خیابان‌های چابهار منفجر شد. صدای انفجار در یکی از خیابان‌های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. این بمب در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه‌های انتظامی منفجر شده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد که نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به‌زودی اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

سخنگوی ناجا شهادت ۲ مامور پلیس در حمله ترورسیتی چابهار را تأیید کرد
در همین راستا سخنگوی ناجا از شهادت دو نفر از پرسنل خدوم ناجا در حمله ترورسیتی به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار خبر داد.

سردار احمد نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر شهادت دو نفر از ماموران ناجا در پی حمله تروریستی به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: احدی از تروریستها صبح امروز قصد ورود به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با هوشیاری، اقدام به موقع و شجاعت عوامل انتظامی موفق به این کار نشد.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: عامل انتحاری در نهایت خودرو را منفجر کرد و به هلاکت رسید که دو نفر از پرسنل خدوم و شجاع ناجا در جریان این عملیات تروریستی به شهادت رسیدند.

آمار جدید از شهدا و مجروحان حادثه چابهار
معاون سیاسی امنیتی استان چابهار آمار جدیدی از شهدا و مجروحان حادثه چابهار را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، محمد هادی مرعشی در تازه‌ترین خبر از حادثه تروریستی صبح روز پنجشنبه در چابهار گفت: عامل انتحاری در یک خودرو بمب‌گذاری شده قصد ورود به مقر فرمانداری شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت نگهبان روبرو شد. این اقدام در نهایت منجر به شهادت دو تن از نیروهای انتظامی شد. در این حادثه سه نفر نیز زخمی شدند؛ دو نفر به طور سرپایی مداوا شدند و یک نفر در اتاق عمل است که امیدواریم سلامتی خود را به دست بیاورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عوامل این حادثه تروریستی مشخص شده‌اند؟ گفت: تا این لحظه هیچ گروهی مسوولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما مشخص است آن‌هایی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند پشت این قضیه هستند که به زودی روشن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل است و عبور و مرورها کنترل می شود.

گروهک تروریستی "انصارالفرقان" مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را به عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری دانشجو بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده گروهک تروریستی "انصارالفرقان" مسئولیت حادثه تروریستی چابهار را به عهده گرفت.

ساعت ۹:۵۵ صبح امروز یک حادثه تروریستی در شهر چابهار استان سیستان و بلوچستان رخ داد، بنا بر اخبار اولیه مخابره شده این حادثه تروریستی بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده رخ داده است.

عامل انتحاری حادثه تروریستی چابهار به هلاکت رسید

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: عامل انتحاری کشته شده و فعلا هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است. این اقدام از سوی گروهک‌های تروریستی انجام شده است و بزودی جزئیات آن مشخص خواهد شد.

به گزارش میزان شهریار حیدری،با اشاره به آخرین وضعیت حادثه تروریستی امروز چابهار گفت: صبح امروز یک عملیات انتحاری در نزدیکی مقر نیروی انتظامی چابهار صورت گرفت که متاسفانه ۲ نفر شهید و سه نفر مجروح شده اند.

وی ادامه داد: یکی از مجروحان به صورت سرپایی درمان و مرخص شده است و دو نفر مجروح دیگر تحت مداوا هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: عامل انتحاری کشته شده است. فعلا هم هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است. این اقدام از سوی گروهک‌های تروریستی انجام شده است که با تحقیقات در دست جریان بزودی جزئیات آن مشخص خواهد شد.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور یادآورشد: مسئولان استانی در محل حادثه هستند و جزئیات این حادثه به زودی مشخص می‌شود.

برقراری شرایط عادی در حوزه‌ شهر چابهار/حال مجروحان خوب است

سرپرست فرمانداری چابهار از برقراری شرایط عادی در حوزه‌ شهر چابهار خبر داد.

به گزارش ایسنا، رحمدل بامری سرپرست فرمانداری چابهار در گفت‌گو با شبکه خبر اقدام تروریستی چابهار را اقدامی بزدلانه و فاقد هرگونه ارزش نظامی دانست و اظهار کرد: متأسفانه دشمن کور دل ما وقتی که نمی‌تواند مقابله‌ی با جمهوری اسلامی را تاب بیاورد دست به چنین اقدامات می‌زند. این اقدامات یعنی به دنبال این هستند که به صفوف مستحکم مردم و نظام خللی وارد کنند. دیدیم که این آرزو را به گور بردن و زین پس نیز به گور خواهند برد.

وی بابیان این‌که «هم‌اکنون «شرایط عادی در حوزه‌ی شهر برقرار است و همه دارند به کار و زندگی‌شان ادامه می‌دهند» افزود: این عملیات‌های کور انسجام و اتحاد مردم، اهداف جمهوری اسلامی و ولایت پذیری مردم صبور را گسترده‌تر و مستحکم‌تر خواهد کرد. دشمن بداند ایران اسلامی پشت سر ولایت مطلقه‌ فقیه ایستاده است و رو به پیشرفت است. چابهار نیز که تنها بندر اقیانوسیه و مرکز توسعه جنوب کشور است و مورد توجه مقام معظم رهبری و دولت است. ان‌شاءالله که پیشرفت آن را زین پس بیشتر شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون هیچ گروه تروریستی مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است؟ گفت: تا الآن چیزی را اعلام نکردند اما آن‌چه که مسلم است این است که قطعا گروه‌های تروریستی وابسته به نظام سلطه این کار انجام داده‌اند. همان گروه‌های زبون و ذلیلی که از همه جا درمانده‌اند و نمی‌تواند رو در روی نظام اسلامی تاب بیاورند.

سرپرست فرمانداری چابهار در پایان با اشاره به مجروحین این حادثه گفت: از آن چند نفری که مجروح شده بودند همه مرخص شدند و فقط یک نفر در حال عمل جراحی است، که حال او خوب است . جرم آن کودک یا عابر پیاده‌ای که دچار حادثه می‌شود، چیست؟ جرم او این است که روی پای خود ایستاده و از 40 سال است که از نظام خود و مظلومین جهان دفاع می‌کند.

منبع: خبر فوری

42

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها