گفتگو با زوج هنرمند سینما و تلویزیون؛

منوچهر هادی: به خود هنرمندان مربوط است که کجا بچه‌دار شوند، خلاف شرع که نمی‌کنند/ یکتا ناصر: چه کسی می گوید بازیگران دغدغه ندارند؟

کارگردان سریال دلدادگان درخصوص حضور و سکونت هنرمندان در کشورهای اروپایی و آمریکایی گفت: حضور هنرمندان در کشورهای خارجی به خودشان مربوط است و موضوعی محسوب می شود که شخصی و خصوصی می باشد.

منوچهر هادی: به خود هنرمندان مربوط است که کجا بچه‌دار شوند، خلاف شرع که نمی‌کنند/ یکتا ناصر: چه کسی می گوید بازیگران دغدغه ندارند؟

منوچهر هادی در گفتگو با برنامه سرنا به موضوع تولد فرزند هنرمندان در خارج از کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تولد فرزند هنرمندان در خارج از کشور کار خلاف شرعی که محسوب نمی شود و به شرایط شخصی این افراد برمی گردد.
یکتا ناصر نیز خاطرنشان کرد: طبیعی است که هر شخصی تلاش می کند تا زندگی آسوده و مطلوب تری داشته باشد لذا به هنرمندان نمی توانیم انتقاد کنیم که در خارج از کشور زندگی می کنند.

18

حجم ویدیو: 17.74M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • شرمند ملتم
    0

    سلام خداقوت ؛ آقاي هادي عزيز ؛ روزگاري نه چندان دور غيرت عظمت و شكوه ايران و ايراني تمام معادلات غرب و شرق برهم زد و نتوانستند ايران را چون عربستان برده خود كنند . اسامي امامان و عزيزان بر روي فرزندان نوعي واجب غيرتي بود اميد بود شايد نام فرزند مثلاً محمد يا زهرا و يا حسن حسين شفاعتي در اون دنيا باشد . خود فرد نيز به نامش احترام مي كرد . عزيز كه نامت منوچهر است گويا اگر خودت زمان بدنيا آمدن حرف مي زدي صددرصد نامت برگرفته از منوچهر را قبول نمي كردي پاكي خانواده ات بقدري بود نامت منوچهر هست . چه شد حتي وطنت برايت ( شماها ) مهم نيست . چرا كه شايد قبول كردي يه عيبي كه داريد محل تولد در ايران هست يعني اگر باز با خودت بود قبل از بدنيا آمد به مامان و بابا مي گفتي مرا در امريكا ؛ كانادا ؛ اروپاه بدنيا بياريد . چرا كه ايراني بودن يعني عيب . خدا را شكر گروه اندكي مانند شما هادي خان فكر مي كنند . درست انقلاب كمي از مسيرش دور شد و دشمني غرب نمي گذارد روي نفت و گاز سرمايه گذاري شود و ايران بجاي دو ميليون بشكه نفت مثل عربستان 12 ميليون نفت بفروشه يا مانند قطر ال ان جي مايع اروپاه را توليد و تامين كنه . نگذاشتند ما چه كنيم . خودمونو باز كنيم براي غرب و شرق . و يا سختي و بدبختي بكشيم . مديريت در ايران شايد عيب داشته باشد ولي بسيار عالي است با حقوق كارمندي نمي توان خودرو شاستي بلند براي خانواده خريد اين واقعيت درآمد ايران ( نظام ) براي خانواده ( ملت ايران ) هست . حال چون ما مشكل داريم عزيزم شما با اين كارهايتان ما را تنها مي گذاريد . گويي از پشت خنجر مي خوريم . يادمان باشد منوچهر هادي در كارش نيمچه استاد هست عزيز هست ولي اين عزيز و همسرش با پول و بودجه نظام استاد شدند . كار آفرين نبودند به معني واقعي . كمي بهتر بگيم هادي جان متاسفانه كم فكري كردم سنم اجازه مي داد خطا كنم و فرزندم را در بيرون ايران بدنيا بياورم خيلي از جوانان هنرمند اين كار كردند اگر خدايي بخواهيم در كشتي ايران هستند ولي خراشي روي كشتي ايران انداختند و خود را تافته جدا بافته مي دانند . اين هم مديريتي است كه نظام ديگر به امثال شما اجازه ساخت فيلم و سريال ندهد چون هر كشور بر اساس ارزشهاي خود مديريت مي شود حال خوب است يك نامه مخفي داده شود و به هيچ فيلم ساز خصوصي و دولتي و سريال ساز هم اجازه همكاري با شما يعني منوچهرخان هادي و خانم ناصر ندهند . فكر نمي كنيد دو سال بعد اسم و محل بدنيا آمدن فرزندت را از ياد خواهي برد . با خلق مي خوري مي و با ما تلو تلو - باور نداشتم كه اي رفيق در زير دست پاي حريفان شوي ولو

    نظرات شما -
    • نازنین
      0

      واقعا برایه شما دوست عزیز متاسفم که درک شعور و فرهنگ پایینی دارید و همینطور که اقای هادی فرمودند هرجا که ادم دلش خوش باشه و حالشو خوب کنه میتونه زندگی کنه و به کسی هم ربطی نداره. این بنده خداها گناهی نکردن که بازیگر شدن و همش زیرذره بینن و به شماها هم ربطی نداره و ایران درحال حاضر ویران است و دیگه ایران نیست

  • احمد
    0

    لطفا خودتون هم تشریف ببرید همون جایی که افتخار دارین بچه پس انداختین، ایران جای ایرانی با غیرته ،نه جای آدمهای هر جایی !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها