مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد 

به رغم ابلاغ وقت، مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد و دادگاه با حضور وکلا برگزار شد.

مشایی در دادگاه تجدید نظر حاضر نشد 

جلسه دادگاه تجدیدنظر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق امروز (چهارشنبه 14 آذر) در شعبه 36 تجدیدنظر دادگاه انقلاب به ریاست قاضی زرگر و مستشاران شعبه برگزار شد.

با وجود اعلام قبلی و ابلاغ وقت دادگاه، متهم پرونده از حضور در جلسه محکمه خودداری کرد اما وکلای وی در این جلسه حضور یافتند و به دفاع از اتهامات مشایی پرداختند.

پس از اظهارات وکلای متهم و ادعای آنها مبنی بر سابقه مطلوب رحیم مشایی در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، قاضی زرگر طی سخنان کوتاهی خطاب به وکلای متهم گفت: همکاری امری یک طرفه نیست و باید همه طرف‌ها در این امر معاونت داشته باشند؛ فردی که در نظام اسلامی زندگی می‌کند برای همکاری با نظام تکلیف و وظیفه‌ای مضاعف دارد اما وقتی در مقابل نظام می‌ایستد و یک حکم قانونی را آتش می‌زند این برای هرکسی که وجدان دارد آشکار می‌کند که مسئله چیز دیگری است و همکاری نیست بلکه درگیری است و این درگیری باعث کشمکش می‌شود.

قاضی زرگر پس از استماع دفاعیات وکلای متهم و ارائه لایحه دفاعیه اعلام کرد: با توجه به اظهارات وکلای متهم و دریافت لایحه دفاعیه ختم جلسه را اعلام می‌کنیم و امیدواریم که در وقت مقتضی حکم لازم صادر شود.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها