پسری که هم زمان 3 روبیک حل می کند + فیلم

این پسر نوجوان چینی توانسته با حل کردن 3 روبیک همزمان، رکورد فوق العاده و شگفت انگیزی در گینس به نام خود ثبت کند.

پسری که هم زمان 3 روبیک حل می کند + فیلم

توانایی شگفت انگیز پسر نوجوان چینی در حل 3 روبیک هم زمان


همه ی ما دوست داریم کودکانمان را باهوش پرورش دهیم و تمامی استعدادهای آنها را بکار بی اندازیم اما شاید خیلی ها راه و روش آن را ندانند ،تمرین و ممارست در پیشرفت انسانها نقش بسزایی دارد . همه مردم نوعی استعداد دارند بیشتر مردم استعدادهای معمولی ، تعداد کمی از افراد استعدادهای فوق العاده و افرادی هم مثل این بچه هستند ؛در این بخش از نمناک یک مورد از آنها را خواهید دید ؛ پسری 13 ساله که رکورد خاصی در گینس به نام خود ثبت کرده است.


رکورد جالب پسر 13 ساله روبیک ساز در کتاب گینس
جیانو 13 ساله از فوجیان چین از دو سال قبل برای شکستن رکورد جهانی گینس در مورد حل مکعب روبیک آموزش می دید و تلاش می کرد.صادقانه بگویم، من حتی نمی دانستم که ممکن است، اما هنوز چیزی در فهرست رکوردهای جهانی گینس نیست که مردم بتوانند به آن برسند.در طی این نمایش، جیانو و استادش رکورد سریع ترین زمان برای حل مکعب روبیک را با زمان 25.63 و 3 ثانیه سریع تر از قبل شکست دادند اما چالشی که بسیاری از بینندگان را به وحشت انداخت، حل معمای 3 روبیک در حین بازی بود.قبل از این، او 15 ثانیه وقت داشت تا سه مکعب را بررسی کند و حرکات او را محاسبه کند مکعب ها به طور تصادفی جابجا شدند. بعد از این 15 ثانیه، شروع به تردستی کرد.

او به طور مداوم سه مکعب را در هوا پرتاب کرد و به سرعت انگشتانش را چرخاند تا معما .را حل کند و در دستش گرفت و آن ها را دوباره در هوا پرتاب کرد ؛ حضار، داوران، حتی بینندگان ویدیو می گویند که انگشتان او به سرعت در حال حرکت هستند، و تقریبا دیدن آن سخت است. این تصویری از این نمایش تماشایی است که ثابت می کند انسان ها پتانسیل زیادی دارند که ما حتی نمی توانیم تصور کنیم که اگر به اندازه کافی تمرین کنیم قادر به انجام چه کارهایی هستیم.مهم نیست چقدر استعداد دارید، این نوع مهارت نیاز به آموزش جدی دارد. این مهارتی است که هر روز باید به کار بیندازی و یک تلاش آگاهانه است.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها