آنچه باید از مراسم امشب توپ طلای 2018 بدانید

مودریچ در آستانه یک جایزه بزرگ دیگر

به احتمال بسیار زیاد جایزه مرغوب امشب به لوکا مودریچ می‌رسد.

مودریچ در آستانه یک جایزه بزرگ دیگر

امشب به احتمال بسیار زیاد، آخرین جایزه فردی سال فوتبال دنیا به لوکا مودریچ، ستاره کروات اهدا خواهد شد.

به گزارش سایت نود، مراسم اهدای توپ طلای 2018 در حالی از ساعت 18 و 45 امشب به وقت GMT و 22 و 15 به وقت تهران در پاریس انجام می‌شود که با انصراف کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس محرز شده که جایزه مرغوب به لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید می‌رسد.

بدون پخش زنده

این مراسم که توسط مجله فرانس فوتبال در پاریس و کنار برج ایفل انجام می‌شود، پخش زنده تلویزیونی ندارد و تنها از طریق وب‌سایت فرانس فوتبال و کانال یوتیوب فیفا قابل پیگیری است. برنده با رای روزنامه‌نگاران و فرانس فوتبال انتخاب می‌شود.

کاندیدای اصلی

غیر از مودریچ، رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید و آنتوان گریزمان، ستاره خط حمله اتلتیکومادرید کاندیدای اصلی دریافت جایزه‌ای هستند که طی 7 سال گذشته صاحبی غیر از مسی و رونالدو نداشت.

لیست کامل کاندیداها

لیست کاندیداها از این بازیکنان تشکیل شده است؛ سرخیو آگوئرو، آلیسون بکر، گرت بیل، بنزما، کاوانی، کورتوا، رونالدو، دی‌بروینه، فرمینو، گودین، گریزمان، هازار، ایسکو، کین، کانته، لوریس، مانزوکیج، مانه، مارسلو، امباپه، مسی، مودریچ، نیمار، اوبلاک، پوگبا، راکیتیچ، راموس، صلاح، سوارس و واران.

جوایز جدید

«فرانس فوتبال» همچنین امسال دو جایزه جدید به جایزه توپ طلا اضافه کرده که یکی از آنها جایزه توپ طلای بانوان است که به بهترین فوتبالیست زن جهان در سال ۲۰۱۸ تعلق می‌گیرد و دیگری جایزه کوپا است که نصیب بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان خواهد شد.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها