اکرمی: نباید برای سخنان احمدی‌نژاد وقت بگذاریم

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر واقعا احمدی‌نژاد فردی کارآمد و کارآفرین بود در همان هشت ساله ریاست جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می‌داد.

اکرمی: نباید برای سخنان احمدی‌نژاد وقت بگذاریم


سیدرضا اکرمی در واکنش به اظهارات رییس دولت‌های نهم و دهم مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی یارانه گفت: لازمه جامعه آزاد این است که هر فردی نظر و اندیشه خود را به جامعه بگوید و دلایل آن را هم مطرح کند تا جامعه او را بهتر بشناسند و وجود یا عدم وجود اساس و پایه برای آن اظهارات را تشخیص دهد.

وی ادامه داد: در خصوص آقای احمدی‌نژاد هم به همین شکل است؛ اگر واقعا ایشان فردی کارآمد و کارآفرین بود، در همان هشت ساله ریاست جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می‌داد. در حالی که ما می‌دانیم ایشان بالای هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی در اختیار داشت و متاسفانه جامعه را با تورم دو رقمی، گرانی، مشکلات بین‌المللی و قطعنامه‌های پنج گانه شورای امنیت تحویل دولت بعد داد در حالی که قطعنامه‌ها را هم کاغذ پاره می‌نامید.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: بر همین اساس هم دیدیم که ایشان بعد از یک دوره داوطلب ریاست‌جمهوری شد و شورای نگهبان او را تایید نکرد. امروز هم عدم کارآمدی احمدی‌نژاد برای جامعه مشخص شده و برخورد مقامات با ایشان مشخص است. معتقد هستم دیگر نباید برای این فرد و سخنانش وقت بگذاریم.

حجت الاسلام اکرمی گفت: در شرایط کنونی باید به مشکلات جامعه بیندیشیم و ببینیم چه شد که متاسفانه از دی ماه سال ۹۶ به این روز افتادیم و وضع ارز، ریال و قیمت کالاهای ما به این میزان دچار عدم ثبات شد.

وی با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: باید نقدینگی بالای امروز کشور را به کارخانجات، تولیدی‌ها و توسعه صنعت گردشگری ببریم تا بتوانیم از این طریق اشتغال ایجاد کرده و مشکل عمده فرزندانمان را حل کنیم. برای حفظ آبروی بین‌الملل خود صادرات با کیفیت را در دستور کار قرار دهیم. همچنین باید به سمت کنترل مصرف انرژی و اکاهش مصرف‌گرایی برویم. به خود بیندیشیم و به خود متکی باشیم از ظرفیت‌ها و استفاده کنیم.

منبع: ایلنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها