کشف اسکلت موجود مرموز و ترسناک + تصاویر

به تازگی اسکلت یک موجودی کشف شده است که بسیار مرموز و ترسناک می باشد، تصاویر این اسکلت عجیب را در ادامه مشاهده می نمایید.

کشف اسکلت موجود مرموز و ترسناک + تصاویر

کشف اسکلت موجود مرموز از آبهای نیوزیلند


همان طور که می دانید دنیا پر از چیزهای عجیب و شگفت انگیز است فقط کافی است بیشتر به محیط پیرامون توجه کنید برخی موجودات وجود دارند که حتی اسم آن را نمی دانیم در این بخش از سرگرمی نمناک جدیدترین مورد از دنیای شگفتی ساز حیوانات که موجب حیرت شده است را خواهید دید ، موجودی دریایی که هنوز کسی نمیداند چیست. این ویژگی های عجیب و غریب، افراد محلی را وحشت زده و گیج کرده و در اصل به عنوان یک بیگانه شناخته شده است.


جانور عجیبی به نظر می رسد که دو پا و یک دم، دندان های تیز و پنجه های بالدار دارد، علاوه بر نوک دراز که از سرش بیرون زده است.این اسکلت پوسیده ساکنین شهر کرایست چرچ، را ترساند "هانا مری" و مادرش که در حال خروج از ساحل در ، کانتربری بودند آن را پیدا کرده اند.

اسکلتی ترسناک و عجیب


"هانا" در مصاحبه با هرالد گفت:" اولین فکرم این بود که این چیزی عجیب است که من اطلاعاتی در موردش ندارم اما در واقع از هر چیزی که تا به حال دیده بودم جالب تر بود." این دو ابتدا از تماس با آن جانور می ترسیدند که مبادا سمی باشد اما بعد تصمیم گرفتند آن را به فردی که پوست حیوانات را پر می کند بدهند و امیدوار بودند که این راز و معما را حل کند. اما پس از بازرسی، درست به همان اندازه که "هانا" و مادرش گیج بودند آن فرد هم متعجب بود و به خانواده و دوستانشان برای گرفتن پاسخ مراجعه کردد.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها