روایت یک اصلاح طلب از زندگی لوکس روحانی


10 آذر 1397 - 11:09
5c023aaf94c3d_2018-12-01_11-09
محمد عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی طی توییتی از زندگی لوکس حسن روحانی پرده برداشت.

محمد عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی طی توییتی از زبان علوی تبار در باره زندگی لوکس روحانی نوشت:

محمد عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی طی توییتی از زندگی لوکس حسن روحانی پرده برداشت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c023aaf94c3d_2018-12-01_11-09
10 آذر 1397 - 11:09

محمد عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی طی توییتی از زبان علوی تبار در باره زندگی لوکس روحانی نوشت:

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 22
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
پریسا 0 0 پاسخ 1397/9/12 -19:58

سلام ببخشید پیامم توش اشتباه داره میخام تصیحش کنید .پیامی که فرستاده بودم.خودرو ساز داشتیم .خودرو برقی بیرون میداد .کلی پول که اشتباه نوشتم مول .جوابشونو بده . لطفا اصلاح کنید پیام قبلمو

پریسا 1 0 پاسخ 1397/9/12 -08:24

چرا به دانشمندان اهمیت نمیدهند . معلومه عمدیست . خودرو ساز داشتین که ماشینها رو با نصف هزینه ایران خودرو برقی بیروت میداد . یا ماشین آبی . چون خودشون پشت قضیه هستن چون خودرو دست خودشونه . یا اون دانشمندمون که عصای هوشمند اختراع کرد . خارجیا میخاستن کلی مول بابت اختراعش بدن چرا این مسئولین فقط میخان خودشون در راس باشن خدا حوابشونو بده

نام نه 1 4 پاسخ 1397/9/10 -23:06

خودمون بهش رای دادیم. دفعه دیگه درست انتخاب کنیم

بی نام 1 2 پاسخ 1397/9/10 -20:14

البته این چیزایی که گفت اسراف نیست نون اگه نخوری که نمیشه کار کنی

م.چ 3 0 پاسخ 1397/9/10 -16:23

زندگی مرتب ولوکس بد نیست ولی برای کسانی که دم از عدالت و اسلام وطرفداری ازفقرا و....میزنن خیلی بده...اگه واقعا به پای زخمتشون دارن که خوبه ولی اگه با ضایع کردن حق مردم وبا پررویی بدست اوردن حرامشون باشه ..میسپریمشون به خدا....

اعظم رمضانی 6 0 پاسخ 1397/9/10 -16:10

روحانی و لاریجانی باید بروند . مردم مخ درد گرفتند از بس به این گرانیها فکر میکنند . چرا رهبر میگوید من از همه دولتها حمایت میکنم .

hmin 0 0 پاسخ 1397/9/10 -15:07

خاله زنک بازی ادامه دارد حالا اگه رییس جمهور مملکت نون خشک بخوره حله .چند تا کارمند حالا صبحانه نون خشک I

hmin 0 0 پاسخ 1397/9/10 -15:04

رییس جمهور مملکت خوب زندگی کنه جرم نیست ولی مردم هم عمر نوح ندارن ما هم باید خوب زندگی کنیم .هشت سال اون آقا هشت سال این آقا و ....عمر ماست که داره تمام میشه

اسلامی 10 2 پاسخ 1397/9/10 -14:17

دیگه دیر شده خیلی هم دیر ،اون زمانی که شما ها سینه چاک حسن روحانی بودید حالا این وضع را به وجود اورده ،مردم شما ها را نمی بخشند،ای افراد از خدا بی خبر،اره شما اصلاح طلبان فقط دنبال فرافکنی حاشیه سازی هستید،رای اشتباه، حضرت اقا چقدر فرمودند اگه اشتباه کنید گریبان خودتان را میگیرد،بصیرت !

حسین اسماعیلی 0 0 پاسخ 1397/9/10 -14:07

?

حسین اسماعیلی 0 0 پاسخ 1397/9/10 -14:05

لطفا کمی فکر کنید.

بهاره 1 2 پاسخ 1397/9/10 -13:38

توی عربستان که رای گیری وجود نداره بن سلمان حاکمه، اینجا هم که رای گیری هست مردم قدر نمیدونن و ۸سال به یکی رای میدن که تا ۸۰سال پشیمون باشن. حیف دموکراسی

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/9/10 -12:38

آگه راس میگید کمی وسایل را ارزان کنید مردم از گرسنگی دارند میمیرن

ساحل 0 0 پاسخ 1397/9/10 -12:38

آگه راس میگید کمی وسایل را ارزان کنید مردم از گرسنگی دارند میمیرن

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/9/10 -12:38

شما.فقط.به.بپرید.واز.هم.ایرادهای.بچگانه.بگیرید.اگر.راست.میگوئید.دست.در.دست.هم.مشکلات.فراوان.کشور.را.چاره.اندیشی.کنید

ناظمی 0 0 پاسخ 1397/9/10 -12:13

خدا لعنتشون کنه.ما مردم تو تهیه ی وسایل ضروری زندگیمون موندیم اونوقت اینا رفتن اون بالا نشستن و پولایی که حقه مردمه رو بر میدارن باهاش زندگی لوکس میسازن.ما که راضی نیستیم انشالله تاوان بدن

سارا 13 1 پاسخ 1397/9/10 -12:12

مگه بخاطر همین ویژگی نبود که بهش رای دادن؟ گفتن ما ریس جمهور باکلاس و به روز می خوایم والا دور بعد هم به بدترش رای میدن هر چی که اونوریا گفتن خوبه این وری ها هم بهش رای میدن بدون فکر و تعقل البته نظر مراجع بزرگ سلبریتی هم بی تاثیر نیست .

hmin 1397/9/10 -15:04

رییس جمهور مملکت خوب زندگی کنه جرم نیست ولی مردم هم عمر نوح ندارن ما هم باید خوب زندگی کنیم .هشت سال اون آقا هشت سال این آقا و ....عمر ماست که داره تمام میشه

ایمان 0 0 پاسخ 1397/9/10 -12:07

بیا خود روحانی جواب داد ?

صدیقه ه 13 2 پاسخ 1397/9/10 -11:59

خود کرده را تدبیر نیست!!! از ماست که بر ماست...

میرزایی 4 1 پاسخ 1397/9/10 -11:43

قابل توجه شورای محترم نگهبان.

نگین 16 3 پاسخ 1397/9/10 -11:37

همه خودیها از یک قماشند

ناظمی 1397/9/10 -12:13

خدا لعنتشون کنه.ما مردم تو تهیه ی وسایل ضروری زندگیمون موندیم اونوقت اینا رفتن اون بالا نشستن و پولایی که حقه مردمه رو بر میدارن باهاش زندگی لوکس میسازن.ما که راضی نیستیم انشالله تاوان بدن

ساحل 1397/9/10 -12:38

آگه راس میگید کمی وسایل را ارزان کنید مردم از گرسنگی دارند میمیرن

کاربر ناشناس 1397/9/10 -12:38

آگه راس میگید کمی وسایل را ارزان کنید مردم از گرسنگی دارند میمیرن

حسن 12 23 پاسخ 1397/9/10 -11:37

این مطالب عقب افتاده به درد جامعه نمی خورد سطح فکر تان را بالا ببرید

ایمان 1397/9/10 -12:07

بیا خود روحانی جواب داد ?

کاربر ناشناس 1397/9/10 -12:38

شما.فقط.به.بپرید.واز.هم.ایرادهای.بچگانه.بگیرید.اگر.راست.میگوئید.دست.در.دست.هم.مشکلات.فراوان.کشور.را.چاره.اندیشی.کنید