مردم نگران گران شدن میوه نباشند/ همه چیز تحت کنترل است

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از رکود و آرامش حاکم بر بازار خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت گوجه فرنگی، خیار و موز با نوساناتی در بازار روبروست.

مردم نگران گران شدن میوه نباشند/ همه چیز تحت کنترل است

اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران درباره آخرین تحولات بازار میوه وصیفی اظهار کرد: هم اکنون قیمت گوجه فرنگی، خیار و موز با نوساناتی در بازار روبروست.

وی نرخ هر کیلو انار را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انگور بی دانه زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰، انگور بی دانه قرمز ۵ تا ۱۳ هزار، پرتقال جنوب ۴ تا ۹ هزار، پرتقال شمال یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، خرمالو شمال ۲ تا ۵ هزار، خرمالو کن ۴ تا ۹ هزار، بِه ۳ تا ۸ هزار، هندوانه ۸۰۰ تا یک هزار و ۶۰۰، خربزه ۲ تا ۵ هزار،خیار بوته ای ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ و خیار گلخانه ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ سایر میوه ها در بازار گفت: هم اکنون هر کیلو موز با نرخ ۹ تا ۱۲ هزار، سیب گلاب پاییزه ۴ تا ۷ هزار، سیب لبنانی زرد ۴ تا ۷ هزار، سیب لبنانی قرمز ۳ تا ۹ هزار، کیوی ۴ تا ۸ هزار، گریپ‌فروت تو سرخ ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰، گلابی ۷ تا ۱۷ هزار، لیموشیرین ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰، نارنگی انشو ۳ تا ۵ هزار و‌۵۰۰ و نارنگی تخم ژاپنی ۳ تا ۷ هزارتومان در میدان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو لیموترش ریز را ۸ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین‌قیمت هر کیلو لیموترش سنگی ۴ تا ۷ هزار، لوبیاسبز ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰، هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، کدو حلوایی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰، کدو مسمایی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، کلم بروکلی ۳ تا ۷ هزار، کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، کلم سفید یک هزار و‌۵۰۰ تا ۳ هزار، کلم‌قرمز ۲ تا ۴ هزار، کاهو رسمی یک هزار و ۲۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، کاهو پیچ سالادی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار،شلغم یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و سیر خشک‌۴ تا ۱۰ هزارتومان است.

وی با اشاره به نرخ سایر صیفی در میدان بیان کرد: هم اکنون نرخ هر کیلو فلفل تند ریز ۳ تا ۷ هزار، فلفل دلمه سبز ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰، بادمجان دلمه ای یک‌هزار و‌۵۰۰ تا ۳ هزار، بادمجان گلخانه ای ۳ تا ۶ هزار، پیاز زرد ۹۰۰ تا ۲ هزار و ۱۰۰، پیاز قرمز یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و‌‌ ۵۰۰، ترب سفید ۲ تا ۳ هزار، ترب سیاه ۲ تا ۴ هزار، سیب زمینی ترشی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و سیل زمینی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، گوجه فرنگی گلخانه ۵ تا ۱۱ هزار و گوجه فرنگی نو ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان است.

به گفته کارگر نرخ هر کیلو سبزی جور(پلو، آش، قورمه) یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۶۰۰ و سبزی خوردن یک هزار و ۸۰۰ تا ۳ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پایان با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه نداریم، تصریح کرد: با توجه به فراوانی تولید پیش بینی می شود که نوسان‌خاصی در بازار اتفاق نیفتد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایمان
    0

    ازاین حرفها ملت خسته شدند وقتی شیر2000تومانی میشه 4800تومان این حرفها.........

  • ali
    0

    مردم نگران گران شدن میوه نیستند و مردم از اینکه کشورهای مجاور لطف کردند میوه های ما را وارد نمی کنند تشکر می نمایند انشالله ما مردم ایران بتونیم این لطف شما کشورهای دوست و همسایه را جبران کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها