امری: رابطه خوبی با پوچتینو دارم

اونای امری سرمربی آرسنال مدعی شد قصد دارد در اولین دربی برابر تاتنهام پیروز شود.  

امری: رابطه خوبی با پوچتینو دارم

آرسنال و تاتنهام عصر یکشنبه در لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم طی هفته های اخیر شرایط مساعدی داشته اند.

دیدار با تاتنهام: "هر بازی مانند این دربی متفاوت است اما ما می خواهیم یک تاریخ جدید بنویسیم. این لحظه ای متفاوت برای تاتنهام و ما است. حریف برای اولین بار مقابل کادر فنی جدید آرسنال قرار می گیرد و ما می خواهیم این دربی را با تجربه ای خوب شروع کنیم اما مهم تر از همه در طی 90 دقیقه می خواهیم عملکرد و انرژی خوبی داشته باشیم.

من در اسپانیا و فرانسه نیز تجربه چنین بازی های متفاوتی را داشته ام و می خواهیم این دربی را در کنار هواداران در خانه تجربه کنم. فضایی فوق العاده در انتظار آرسنال است و ما می خواهیم برای هم در دربی پیروز شده و هم 3 امتیاز را به دست آوریم زیرا در جدول ما باید در روند صعودی خود ادامه دهیم."

رویارویی با پوچتینو: "من پوچتینو را از روزهای حضور در والنسیا و تماشای تمریات تیم ملی شیلی زیر نظر مارچلو بیلسا می شناسم. وقتی من مربی والنسیا بودم و پوچنتینو تازه از فوتبال خداحافظی کرده بود و ما 3 روز تمرینات شیلی را تماشا می کردیم. بارها برابر هم بازی کرده ایم و رابطه خوبی داریم. پوچتینو ابتدا در ساوتهمپتون و بعد از تاتنهام پیشرفت زیادی داشته است."

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها