بوکاجونیورز رای صادره را قبول ندارد

رئیس باشگاه بوکاجونیورز تاکید کرد رای در مورد برگزاری بازی فینال خارج از آرژانتین را نخواهد پذیرفت.

بوکاجونیورز رای صادره را قبول ندارد

حواشی دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس در حال بیشتر شدن است و بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد دیدار برگشت فینال بین ریورپلاته و بوکاجونیورز ۲ هفته دیگر و خارج از آرژانتین برگزار می‌شود، رئیس باشگاه بوکاجونیورز به این اتفاق واکنش نشان داد.
بعد از انتشار این رای، دنیل آنیلیچی رئیس باشگاه بوکاجونیورز در مصاحبه‌ای مدعی شد این رای را نخواهد پذیرفت و حتی در صورت لزوم برای احقاق حق تیمش تا CAS هم پیش خواهد رفت.
دنیل آنیلیچی گفت: ما رای منتشر شده از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را مشاهده کردیم، اما آن را نمی‌پذیریم و برای احقاق حق باشگاه در انتظار رای مجامع قانونی خواهیم ماند. من مالک بوکاجونیورز نیستم و رئیس این باشگاه هستم پس باید مطابق نیاز‌های این تیم عمل کنم. همه ما اتفاقاتی که در ابتدای هفته رخ داد را مشاهده کردیم و امیدوار بودیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رای عادلانه‌ای در این خصوص بدهد، اما حالا که این اتفاق رخ نداده به مجامع بین المللی رجوع خواهیم کرد.
باشگاه بوکاجونیورز دیروز با انتشار بیانیه‌ای خواستار ۰-۳ اعلام شدن بازی به سود آن‌ها و اعمال قانون در مورد ریورپلاته شده بود.

منبع: خبرورزشی

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها