گفتگوی ظریف با رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ درباره تحریم دارویی ایران

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پیتر مائوئر رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ پیرامون تحریم های یکجانبه دارویی و غذایی آمریکا و ضرورت فعال شدن نهادهای بین المللی در این خصوص گفتگو کردند.

گفتگوی ظریف با رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ درباره تحریم دارویی ایران

به گزارش خبر فوری ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که برای شرکت در کنفرانس افغانستان در ژنو حضور دارد، امروز- سه شنبه- با پیتر مائوئر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در مقر این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار درخصوص همکاری های دوجانبه درباره مسائل یمن، سوریه و افغانستان رایزنی و تبادل نظر شد.

وزیر امور خارجه کشورمان بر آمادگی ایران در مسائل بشردوستانه و انسانی در این حوزه ها مجددا تاکید کرد.

طرفین همچنین در مورد تحریم های یکجانبه دارویی و غذایی آمریکا و ضرورت فعال شدن نهادهای بین المللی در این خصوص گفتگو کردند.

دیدار و رایزنی ظریف با رئیس‌جمهور افغانستان

وزیر خارجه کشورمان عصر امروز با اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و روند صلح در افغانستان گفتگو کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در کنفرانس افغانستان در ژنو حضور دارند، عصر امروز با آقای اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و روند صلح در افغانستان گفتگو کرد.

آخرین تحولات افغانستان و برنامه های دولت این کشور برای پیشبرد روند صلح، مسائل روابط دوجانبه از جمله روند پیشرفت کار کمیته های فنی مشترک دو کشور، مسائل مربوط به مدیریت آب، همکاریهای امنیتی در زمینه مبارزه با تروریسم و ناامنی از جمله موضوعات رایزنی های وزیر خارجه کشورمان با رئیس جمهور افغانستان بود.

منبع: مهر

42

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها