استاد دانشگاه بقیه الله: اگر صنعت خودرو 5 سال در اختیار بسیجیان قرار بگیرد کشورمان از کره جنوبی جلو می زند

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) گفت: سلطان‌های سکه، طلا، شکر، ارز و غیره افراد باهوشی هستند که می‌توانند از سوراخ‌های قانونی نظام اداری عبور کنند.

استاد دانشگاه بقیه الله: اگر صنعت خودرو 5 سال در اختیار بسیجیان قرار بگیرد کشورمان از کره جنوبی جلو می زند

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) افزود: مقامات کشورمان در جواب یک مقام آمریکایی گفتند که با اضافه غذای مردم ایران می‌توانیم 40 میلیون کارتن خواب امریکایی را سیر کنیم که البته جواب خوبی دادند اما این نشان می‌دهد که میزان اصراف در کشور بالا است.

مدرس و محقق پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات نوین زیستی و محیطی با اشاره به اینکه کار امام راحل در ایجاد بسیج همانند یک معجزه بود ابراز داشت: کارمند بسیجی در صورت دیدن پرداخت رشوه باید با اخلاق خوب نهی از منکر کند.

وی با اعلام اینکه در سیستم آموزشی کشور مافیا ایجاد شده است و وزیر آموزش و پروش نمی‌تواند در مقابل موسسات آموزشی ایستادگی کند گفت: بعضی از معلمان برای آوردن شاگردان به کلاس خصوصی خودشان به طور کامل درس نمی‌دهند.

کرمی با تاکید بر اینکه اگر صنعت خودرو به مدت 5 سال در اختیار بسیجیان قرار بگیرد کشورمان می تواند از کره جنوبی جلو بزند اظهار داشت: با تفکرات بسیجی توانستیم به بهترین عملکرد در بخش هوا و فضا و موشکی دست پیدا کنیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با اشاره به اینکه ایران دارای 9 هزار و 300 کیلومتر خط مرزی با کشورهای همسایه است و امنیت نقاط مختلف کشور وجود دارد تصریح کرد: در کشور پاکستان به علت وجود طالبان نا امنی‌های زیاد وجود دارد.

مدرس و محقق پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات نوین زیستی و محیطی با بیان اینکه آمریکا 90 پایگاه در اطراف ایران دارد عنوان داشت: کشور آمریکا در حال فروپاشی است و همانگونه که شوروری از بین رفت امریکا به سرنوشت شوروی دچار می‌شود.

وی با اعلام اینکه اتاق فکر امریکا برای هر استان کشورمان یک نقشه دارند خاطر نشان کرد ابراز داشت: رژیم اسرائیل افراد فارسی زبانی دارد که در شبکه های مجازی بر روی تغییر تفکرات مردم ایران کار می کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه چهره تهدیدات دشمن تغییر کرده است و از روش‌های علمی و بیولوژیکی به دنبال تخریب ایران هستند خاطرنشان کرد: سنبل آبی یک تهدید آشکار از سوی دشمن برای استان گیلان است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با اشاره به اینکه در دانشگاه گیلان هیچ فردی در مورد پدافند غیرعامل کار نمی‌کند گفت: دشمنان در اتاق فکرشان از افرادی استفاده می‌کنند که اطلاعاتی دقیقی در مورد ساختار فکری مردم ایران دارند.

مدرس و محقق پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات نوین زیستی و محیطی با بیان اینکه بزرگترین بحران نظام اسلامی بحران مدیریت است افزود: پدافند غیرعامل در ادارات سه گام دارد که نخستین گام پدافند غیرعامل شناخت تهدیدات است.

وی با اعلام اینکه گام دوم در پدافند غیرعامل بررسی میزان اسیب پذیری کارمندان از تهدیدات موجود است بیان داشت: گام سوم در پدافند غیرعامل یافتن راه‌هایی برای کاهش آسیب‌پذیری از تهدیدات است.

کرمی با تاکید بر اینکه رشوه و فسادهای مختلف در زندگی انسان‌ها باعث تخریب زندگی آنها می شود اظهار داشت: نیت یک کار در ژن افراد اثر می‌گذارد و نیت‌های غلط باعث از بین رفتن عمل می‌شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با اشاره به اینکه 70 درصد داروها در آلمان منشا گیاهی دارد اما 70 درصد داروها در ایران منشا شیمیایی دارد عنوان داشت: در کتاب‌های روز دنیا از طب سنتی و اسلامی استفاده می‌شود.

مدرس و محقق پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات نوین زیستی و محیطی با بیان اینکه ایران 3 هزار و 300 نوع داروی گیاهی دارد که همه آنها را صادر می‌کنند تصریح کرد: دشمنان در کشت و زرع ایران اختلال ایجاد می‌کنند.

وی با اعلام اینکه زباله، معماری و شهرسازی ، محیط زیست و بیکاری از چالش‌های اصلی استان گیلان هستند خاطرنشان کرد: سبک زندگی و اهداف در جامعه ایرانی عوض شده است.

کرمی با تاکید بر اینکه استان گیلان رتبه اول سالمندی در کشور شده است و بزرگترین عامل مرگ و میر کشور بیماری‌های قلبی است ابراز داشت: استان گیلان رتبه اول ابتلا به سرطان در کشور را دارد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با اشاره به اینکه 90 درصد بیماری‌ها ناشی از روش زندگی و غذا هستند بیان داشت: 6 اصل برای سلامتی باید توسط افراد جامعه رعایت شود.

مدرس و محقق پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات نوین زیستی و محیطی افزود: تغذیه سالم، کاهش استرس و اضطراب، ورزش و تحرک، دعا و نیایش، خواب صحیح و احساسات مثبت بر روی سلامتی انسان تاثیرگذار هستند.

وی با اعلام اینکه 37 کشور در جهان کشت محصولات تراریخته را ممنوع کردند گفت: قند، چربی و نمک بر روی غذای مردم تاثیر گذاشته است و مردم باید از غذاهای مفید استفاده کنند.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها