خطیبى: اقاى خبیری منظور اقاى زنوزی را درست نفهمیده‏‏‎اید!

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی به صحبت‎های نماینده باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

خطیبى: اقاى خبیری منظور اقاى زنوزی را درست نفهمیده‏‏‎اید!

حسین خبیری، مشاور باشگاه پرسپولیس که پس از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به عنوان نماینده این باشگاه در محل تمرین حاضر شده بود، صحبت‎هایی را در جمع خبرنگاران انجام داد.

وی پس از ارائه توضیحاتی درباره اعتصاب بازیکنان تیم پرسپولیس، پا را فراتر گذاشت و به صحبت‎های محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی هم واکنش نشان داد.

خبیری در بخشی از صحبت‎هایش گفت: «او (زنوزی) باید بداند که نباید در مورد مسائل فنی، اینچنین غیرحرفه‌ای نظر دهد. اینکه او گفته بازی ما با تراکتورسازی یکطرفه بوده شاید بازی دیگری را تماشا می‌کرده است!»

واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتصاب سرخپوشان و صحبت‌های زنوزی

محمدرضا زنوزی: برای پرسپولیسی‌ها متأسفم/ داور 2 پنالتی تراکتورسازی را نگرفت رفعتی: گل تراکتورسازی به پرسپولیس صددرصد آفساید بود

وی همچنین تصریح کرد: «ضمن اینکه بازیکن تراکتورسازی جوری شایان مصلح را عمداً زده است که وقتی امروز پایش را دیدم دلم سوخت. ما از کمیته انضباطی می‌خواهیم به این صحنه ورود کرده و برای بازیکن تراکتورسازی به خاطر این خطای پنهان مانده از چشم داور او را جریمه کند.»

مشاور باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: «زنوزی باید موقع حرف زدن در مورد تیم پرطرفداری چون پرسپولیس حواسش را جمع کند و به خودش اجازه ندهد هر حرفی را در مورد این تیم به زبان بیاورد.»

رسول خطیبی در واکنش به صحبت‎های حسین خبیری گفت: در اینکه آقای خبیری انسان با شخصیتی است، شکی وجود ندارد، اما اینکه او از طرف باشگاه پرسپولیس درباره آقای زنوزی حرف زده، اتفاق جالبی نیست. آقای زنوزی منظورش از «بازی یک طرفه»، داوری بوده است. ایشان هیچ وقت نگفته که بازی یک طرفه دنبال شد.

وی همچنین راجع‌به ادعای خبیری مبنی بر ورود کمیته انضباطی به صحنه برخورد بازیکنان دو تیم تصریح کرد: اگر کمیته انضباطی بخواهد به خطای دانیال اسماعیلی‌فر بر روی شایان مصلح ورود کند، باید قبل از آن به چندین خطای بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای قبلی‎اش هم رسیدگی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: شاید خبیری منظور آقای زنوزی را به درستی متوجه نشده و یا به او اطلاعات غلط داده‎اند که منظور آقای زنوزی را نفهمیده است. ما فقط می‎گوییم که قضاوت بازی‎ها نباید یک طرفه باشد. داوری‎ها همیشه به ضرر تراکتورسازی و تیم‎هاى شهرستانى و به نفع سرخابى‎ها بوده است.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها