4 دقیقه ماساژ ضد پیری پوست صورت

ماساژ ضد پیری یکی از روش های معمول در دنیا برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوست و حتی رفع آنهاست پس این روش را در برنامه مراقبت از زیبایی خود بگنجانید.

4 دقیقه ماساژ ضد پیری پوست صورت

چگونه صورت را در 4 دقیقه برای جلوگیری از بروز آثار پیری ماساژ دهیم ؟
افراد زیادی بخصوص خانم ها روی صورت خودشان بسیار حساس هستند و اگر چین چروک یا آکنه ی روی صورت خود ببینند ناگزیر به عمل های جراحی ، کرم ، ماسک ها و ... روی می آورند. و افراد با ورود به میان سالی و پیری بیشتر دچار آسیب می شوند بنابراین سعی کنید با تغذیه مناسب کمتر دچار مشکلات پوستی شوید.

چند نکته ساده برای ماساژ ضد پیری
از گیاه های طبیعی مثل تمشک برای ماساژ روی صورت و گردن استفاده کنید با ماساژ چه بصورت دورانی و چه کشی روی فک ، گونه ها و پیشانی و ... از چین و چروک جلویری کنید.

بخشی از ماساژ هایی که بر روی صورت انجام می دهیم شبیه حرکات دمی در یوگا است. کشش و اینگونه حرکات برای چانه عالی است.

با افزایش سن اغلب افراد خط و خطوطی پیرامون دهان می بینند ما اطراف دهان را به آرامی ماساژ می دهیم وقتی به انتهای چانه رسید دوباره این کار را تکرار کنید.

هر دو طرف صورت را 5 یا 10 ثانیه ماساژ دهید تا خطوط اطراف چشم هم از بین رود و مقداری هم از ماساژ زیگزاگی در ناحیه ی پیشانی انجام دهید.

نکاتی برای ماساژ ضد پیری
اهمیت ماساژ صورت
با انجام تکنیک های شش گانه ماساژ صورت، علاوه بر این که مانع از بروز چین و چروک های صورت می شوید، می توانید به جوان سازی سلول های پوست کمک کرده و چهره تان را چند سال جوان تر کنید.یکی از پرکاربردترین فواید ماساژ صورت، پیشگیری از پیری پوست و حفظ جوانی و شادابی آن است.ماساژ صورت موجب تقویت عضلات و پوست ناحیه پیشانی شده و برای افرادی که هنگام صحبت کردن زیاد از عضلات پیشانی خود استفاده می کنند و روی پیشانی شان چین های افقی و عمودی زیاد است، بسیار مناسب است.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها