یک مجله آمریکایی بررسی کرد؛

جوان‌ترین ثروتمندایی که قبل از بیست سالگی میلیونر شدند /سایتی دخترانه با درآمدی چند میلیون دلاری /یک تفریح ساده پسر 11 ساله را ثروتمند کرد /بازی کن و ثروتمند شو

براساس گزارش یک مجله آمریکایی بیشتر جوانان زیر بیست سالی که میلیونر شدند، از طریق طراحی سایتهای سرگرمی و به راه انداختن کسب و کارهای نو و خلاقانه بوده است.

جوان‌ترین ثروتمندایی که قبل از بیست سالگی میلیونر شدند /سایتی دخترانه با درآمدی چند میلیون دلاری /یک تفریح ساده پسر 11 ساله را ثروتمند کرد /بازی کن و ثروتمند شو

به گزارش خبر فوری ، همه ما می‌دانیم که بعضی از کارآفرینان و صاحبان صنایع و کسب و کارهای مختلف سریع تر از سایرین رشد می‌کنند، اما سرعت رشد در برخی از افراد فراتر از انتظار است. چه بسیارند نوجوانان و جوانان زیر بیست سالی که به طرق مختلف کسب درآمد کرده و در عنفوان جوانی میلیونر شده اند، ثروتی که با تکیه بر توانایی شخصی و خلاقیت آنها بدست آمده است.

اکثر نوجوانان و افرادی که زیر بیست سال دارند، خود را مشغول تحصیل و بازی و رفتن به باشگاه های شبانه می‌کنند در حالیکه برخی دیگر با ایده‌های نو و خلاقانه و همچنین تلاش فراوان کسب ثروت کرده و حتی میلیونر می‌شوند.

در گزارشی که مجله آمریکایی Inc به آن پرداخته است به برخی از جوان ترین ثروتمندان و میلیونرهای جهان که اکثرا زیر 20 سال هم دارند، اشاره شده است؛

سایتی دخترانه با درآمدی چند میلیون دلاری

اشلی کوالس بنیانگذار سایت WhateverLife.com است. ایده اولیه این سایت در سال 2004 به ذهن این دختر رسید یعنی هنگامی که او تنها 14 سال داشت. محتوای این سایت کاملا دخترانه است و برای دختران نوجوان ساخته شده است. او در این سایت، ویدئوها، موزیکها و عکسهای مخصوص نوجوانان را می‌گذاشت و آنان را جذب این سایت می‌کرد. سایت اشلی به حدی مشهور و محبوب شد که مدتی قبل، یک خریدار ناشناس حدود 1.5 میلیون دلار برای خرید آن پیشنهاد داد که البته اشلی آن را نپذیرفت.

دختری که در 16 سالگی به ثروت هنگفتی رسید

جوالیث برینداک موسس و رئیس سایت و شرکت Miss O & Friends است. این سایت هنگامی که برینداک تنها 16 سال داشت به وجود آمد. Miss O & Friends سایتی تفریحی و مخصوص دختران نوجوان است. ارزش این برند به حدی بالا رفت که مدتی قبل حدود 15 میلیون دلار ارزش گذاری شد.

البته برینداک این سایت را نفروخت چرا که از طریق تبلیغات پولی به مراتب بیشتر به دست می‌آورد.

شون بلنیک؛ از کار 600 دلاری تا درآمد چند میلیونی

شون بلنیک ثروتمند زیر 20 سال دیگری است که تنها با 600 دلار یک فروشگاه مجازی را در 16 سال احداث کرد. در ابتدا از فروش اقلام کوچک مانند کارتهای معاملاتی شروع نمود سپس به خرید و فروش مبلمان پرداخت و از این طریق کسب و کار خود را گسترش داد. BizChair.com سایت خرید و فروشی است که بلنیک تاسیس کرد. این سایت وقتی که شون 20 سال داشت، حدود 24 میلیون دلار ارزش داشت و اکنون ارزش آن بالاتر هم رفته است.

وقتی یک تفریح ساده جوانی را ثروتمند می‌کند

کمرون جانسون زمانی که فقط 11 سال داشت، شروع به طراحی و ایجاد کارت پستال کرد و از این طریق توانست در مدتی کوتاه بیش از هزاران دلار به دست آورد. جانسون مدت کوتاهی بعد شغل خود را گسترش داد و توانست حدود 350،000 دلار در هر ماه به دست آورد. وقتی او در دبیرستان مشغول تحصیل بود، حداقل یک میلیون دلار پول داشت و یکی از جوانترین میلیونرهای دنیا بود.

خواهر و برادر نوجوانی که با کمک برادرشان ثروتمند شدند

دیوید و کاثرین کوک، برادر و خواهر نوجوان با طراحی سایت MyYearbook.com در نوجوانی تبدیل به میلیونر شدند. برادر بزرگترشان حدود 250 هزار دلار به آنها قرض داد تا استارت‌آپ خود را راه اندازند. اکنون سایت آنها پیشرفت کرده و حدود 100 میلیون دلار ارزش پیدا کرده است.

نابغه ای که از 8 سالگی شروع به کار کرد

تیلور دیکمن را نابغه تعمیر کامپیوتر می‌دانند. در 8 سالگی کامپیوتر تعمیر می‌کرد و ساعتی 15 دلار درآمد داشت. در 15 سالگی به استخدام شرکتهای بزرگ کامپیوتری درآمد و در همان سالها کسب و کار خود را طراحی کرد. به زودی از طریق این شرکت که کار اصلیش تعمیر کامپیوتر بود توانست به یکی از میلیونرهای جوان دنیا تبدیل شود.

درست کردن مربا برای یک نوجوان ثروت به بار آورد

دورتی وقتی تنها 14 سال داشت تبدیل به یکی از کارآفرینان اسکاتلندی شد. با استفاده از دستورالعمل مادربزرگش شروع به ساخت مربای خانگی کرد. برند سوپرجم توسط او در سن 16 سالگی ایجاد شد. در یکی از معاملاتش، یک سوپرمارکت بزرگ بریتانیایی با فرازر معامله کرد . او سپس یک وام 9000 دلاری گرفت و در مدتی کوتاه با افزایش سرمایه و گسترس کسب و کارش توانست به یک میلیونر تبدیل شود. کتاب آشپزی او که درباره پخت و درست کردن انواع مرباها است، در سایت آمازون تبدیل به یکی از پرفروشها شده است و اورا تبدیل به یک برند نموده است.

بازی کن و ثروتمند شو

کاپیتان اسپارکلز یک گیمر(متخصص بازی های کامپیوتری) ماهر است. او صفحه ای در یوتیوب دارد و در آن ویدئوهایی را درباره انواع بازی های کامپیوتری، رمزهای آن و ساختارشان منتشر می‌کند. صفحه او اکنون یکی از پربازدیدترین صفحات است و درآمدی 8 میلیون دلاری دارد.

تیلور دیکمن

تیلور دیکمن

مشکلاتی که تو را نکشند، قوی‌تر می‌کنند

مایکل دانلوپ جوانی که دوران بسیار سختی را در دبیرستان داشت. به علت ناتوانی در خواندن متون و بیماری خوانش پریشی توسط معلمانش تحقیر می‌شد. به همین علت، مدرسه را ترک کرد و وارد بازار کار شد. مایکل مدت کوتاهی پس از ترک مدرسه سایت IncomeDiary.com را راه اندازی کرد. این سایت در الکسا رتبه خوبی را دارد و ماهیانه درآمدی 6 رقمی را برای دانلوپ به ثمر آورده است.

ثروت همیشه هم خوشبختی نمی‌آورد

داستان همه‌ی میلیونرهای نوجوانان با پایان خوش تمام نشده است. اندرو فشن یکی از طراحان یک نوع ترقه مشهور(موشک سوتی) بود که در سن 20 سالگی توانست بیش از 2 میلیون دلار کسب درآمد کند. اندرو البته ظرفیت لازم را نداشت و زمانی که تنها 22 سال داشت، همه اموال خود را در راه زنان و قمار خرج کرد و ورشکسته شد.

خلاقیت در بطری‌ نوشابه و ثروت میلیونی

برادشاو (همراه با مادر و خواهرش) کسب و کاری را آغاز کرد که او را بسیار بسیار مشهور و ثروتمند کرد. آنها شروع به طراحی دکورهای مختلف و قفسه و کتابخانه با استفاده از بطری‌های نوشابه کردند. شرکت مدی و خانواده اش توانست در سال اول خود 1.6 میلیون دلار درآمد کسب کند. او در آن سال تنها 16 سال داشت.

منبع: Inc

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • باران رحمتى
    0

    باسلام وعرض ادب واقعاعالى وتاثىرگذاره. من هم دختر17ساله اى هستم که درآىنده اى نه چندان دورازثروتمندترىن هاخواهم شد.:-)

    نظرات شما -
    • منصور
      0

      باریک الله باران خانم منم همینطور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها