آقای روحانی همسرم را بیکار کرد


2 آذر 1397 - 19:53
یکی از مخاطبان با گلایه از روند تخصیص سهام عدالت نوشته آقای روحانی همسرم را بیکار کرد.

به گزارش خبر فوری؛ یکی از مخاطبان ما نوشته است:

سلام وخسته نباشید .همسرم بیکاره در حال حاضر به علت نداشتن خانه در منزل پدری در اتاق 12متری زندگی میکنم با دوبچه دخترم هنوز به علت نداشتن درامد کافی فرم مدرسه دخترم را تهیه نکرده سهام عدالت نیز هنوز به ما تعلق نگرفته واقعا این انصافه که دولت جیب پولدارها را پرتر کند اما من وامسال بنده به این سختی زندگی کنیم ،در ضمن علت بیکاری همسرم هم جناب روحانی هستند که با پیمایشی کردن سوخت همسرم را بیکار کردن شمارا به هرکسی که میپرستید رسیدگی کنید.

یکی از مخاطبان با گلایه از روند تخصیص سهام عدالت نوشته آقای روحانی همسرم را بیکار کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

به گزارش خبر فوری؛ یکی از مخاطبان ما نوشته است:

سلام وخسته نباشید .همسرم بیکاره در حال حاضر به علت نداشتن خانه در منزل پدری در اتاق 12متری زندگی میکنم با دوبچه دخترم هنوز به علت نداشتن درامد کافی فرم مدرسه دخترم را تهیه نکرده سهام عدالت نیز هنوز به ما تعلق نگرفته واقعا این انصافه که دولت جیب پولدارها را پرتر کند اما من وامسال بنده به این سختی زندگی کنیم ،در ضمن علت بیکاری همسرم هم جناب روحانی هستند که با پیمایشی کردن سوخت همسرم را بیکار کردن شمارا به هرکسی که میپرستید رسیدگی کنید.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


63

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سیروس 0 0 پاسخ 1397/10/25 -01:42

من یک نفر شهروند بیکار واقعا بیکار فقط یه پراید مدل پایین دارم که یک روز در میان به علت طرح بهاش مسافر کشی میکنم مستعجرم باماهی یک میلیون کرایه خونه چون فقط بیست تومان برای پول پیش دارم یه خونه یک خوابه ۴۵متری توی منطقه ۱۵ دوتا بچه مدرسه ای دارم ویک بچه چهار ساله امروز از مدرسه پسرم پیغام دادن که برای فرزندانتان یه کادو بگیرید به مدرسه تحویل دهید تا به عنوان تشویق به فرزندتان بدهیم خانمم توی اتاق میخاست من نشنوم به نماینده اولیا دانش آموزان زنگ زد من ندارم کادو بگیرم لطفاً به معلم پیغام بده فردا زمانی که کادو بچه ها میده پسرم به یه بهانه ای بیرون کنه تا نبینه امروز روزیه که از خدا درخواست مرگ کردم این گرامی این کسادی بازار این بی کاری این بی پولی کی تمام میشه

علیرضا نیکبخت 0 0 پاسخ 1397/9/26 -10:00

جان مادرتون همه چی گرونه یک فکری به حال ما خانواده های کم درامد هم بکنید

علی 0 0 پاسخ 1397/9/21 -23:10

برای جلوگیری از قاچاق سوخت بهترین اقدام پیمایشی کردن سهمیه سوخت است

عای 1 0 پاسخ 1397/9/10 -22:24

به بدبختی پول جمع کردیم که ماشین پراید بخریم که باهاش گذران زندگیمون رو بکنیم و باهاش درآمدی داشته باشیم که اونم سربه فلک کشیده وما موندیم حوضمون دمشون گرم با این مملکت اداره کردنشون

تنها 3 1 پاسخ 1397/9/8 -00:33

از ماست که بر ماست! آیا واقعا زمان احمدی نژاد هم اوضاع تا این حد بد بود؟ و به این اندازه احمدی نژاد مثل این روحانی بی خیال و دروغگو و مملکت به فنا ده و پررو بود؟!

علی 1397/9/11 -07:03

هر دو به این مملکت ونظام خیانت کردند . خدا ازشون نگذره. مردم اغلب در سختی زندگی می کنند

رضا گرگانی 4 0 پاسخ 1397/9/6 -21:31

ما که کار داریم سه یکبار حقوق میگیریم خدا ازت نگذره روحانی

بی نام 3 0 پاسخ 1397/9/6 -16:31

البته خیلی ها بخاطر به اصطلاح خصوصی سازی مثل شوهر شما بیکار شدند ولی اگر برای بیمه بیکاری اقدام می کرد حتما با کار می شد چون هر هفته چندبار به اداره کار مسافرت می کرد تا ساعت بزند وچند بار هم برای پاسخگویی به بازرسان تامین اجتماعی میرفت اخر سر هم بخور نمیری هر وقت حوصله داشتند براش می ریختن!

کاربر ناشناس 1397/12/11 -05:29

من خودم مشکل دارم ولی بهترین کار این که طبق فرمایشات رهبری به تلاش و کار روزمره رو بیارم و با همسرم سازش کنم.

محمد 13 0 پاسخ 1397/9/4 -19:39

آقای روحانی زندگی همه مردم را فلج کرده

کاربر ناشناس 1397/9/6 -07:12

سلام خواهشنابدردمردم رسیدگی کنید

کاربر ناشناس 1397/12/11 -05:31

آقای روحانی یک نفره مردم باهم باشند شاید روحانی مهم نباشه.

sattar! 1397/12/11 -05:34

آقای روحانی یک نفره مردم باهم باشند شاید روحانی مهم نباشه.هرچه رهبر سلاح بداند مردم باید گردن نهند عقل سلیم در سابقه افراد است انقلاب ما عمر و قدمت پیدا کرده نمیشه ولش کنیم با هرجون کندنی است نگهش میداریم.غیر این=بدتر از این .

ن 6 0 پاسخ 1397/9/4 -09:08

بازنشسته های کله گند به عنوان مشاور در ادارت هستند ؟ جرات نمی کنند به انها بگیند بیرون ؟ به عنوان مشاور بخور ؟ بخور ؟ بخور