آمریکا در ماجرای قتل خاشقچی منافع را به دموکراسی ترجیح داد

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران گفت: آمریکا در ماجرای قتل خاشقچی منافع را به دموکراسی ترجیح داد.

آمریکا در ماجرای قتل خاشقچی منافع را به دموکراسی ترجیح داد

سردار علی نصیری در همایش اقتدار بسیج شهرستان رباط کریم طی سخنانی با اشاره به گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب‌های بسیاری در کشورهای جهان رخ داد اما این انقلاب اسلامی ایران بود که تفکر آن به دیگر کشورهای منطقه و جهان صادر شد.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران با اشاره به ۳ هدف عمده امام راحل از انقلاب اسلامی گفت: اولین هدف امام(ره) ساقط کردن رژیم ستمگر طاغوت و جایگزینی نظام اسلامی بود، هدف دوم اسلامی بودن این انقلاب و هدف سوم نیز این بود، که این حرکت و انقلاب به عنوان پیش زمینه حکومت حضرت مهدی(ع) باشد.

وی سپس به تبیین شرایط کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: مردم دشواری‌های بسیاری را در هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند، اما فعل «توانستن» را با ایستادن در جنگ به واقعیت تبدیل کردند و این جز به همت بسیجیان و آن‌هایی که در جنگ تلاش کردند، محقق نشد.

این فرمانده نظامی در ادامه به دشمنی های مستکبران جهان به سرکردگی امریکا با ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: تنها مشکل آمریکا با ایران موضوع هسته‌ای نیست، چرا که کشورهایی مانند هند و پاکستان دارای زرادخانه هسته‌ای هستند، اما آمریکا با آن‌ها هیچ مشکلی ندارد اما نمی‌تواند پیشرفت ایران را ببیند، چراکه احساس خطر می‌کند.

وی سپس به مواضع دوگانه آمریکا در ماجرای قتل روزنامه نگار عربستانی اشاره کرد و ادامه داد: آمریکایی ها در این مورد سکوت کردند، با آن‌ که می‌دانستند، عربستانی‌ها مقصر هستند، اما دیدیم که منافع را به دموکراسی ترجیح دادند.

نصیری قدرت سیاسی و نظامی آمریکا را رو به افول دانست و گفت: آن‌ها در جنگ‌هایی که در خاورمیانه ایجاد کردند، نتوانستند موفقیت‌هایی را به‌دست آورند و حال در پی ایجاد جنگ روانی در کشور ما هستند، اما باید هوشیار و مراقب باشیم، تا دشمن در این صحنه نیز با شکست مواجه شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها