نوبخت خبر داد؛

نهایی شدن میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان قبل از ۱۵ آذر

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از نهایی شدن میزان افزایش حقوق سال آینده کارکنان دولت و بازنشستگان برای سال آینده تا دو هفته آینده خبر داد.

نهایی شدن میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان قبل از ۱۵ آذر

محمدباقر نوبخت ظهر امروز (چهارشنبه) و در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما در پیش نویس لایحه بودجه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان را منظور کرده ایم و این موضوع در حال حاضر در دولت در حال بررسی است.

وی افزود: به نظر می رسد میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان ظرف یک یا دو هفته آینده نهایی می شود و من آن را اعلام می کنم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اینکه آیا دولت برنامه ای برای افزایش حقوق کارکنان در سال جاری دارد یا خیر، اظهار داشت: تلاش ما این است تا با بسته های حمایتی کاهش قدرت خرید کارکنان و بازنشستگان را جبران کنیم.

نوبخت با بیان اینکه با توجه به ویژگی های سال آینده، باید خود را برای گذر از تحریم آماده کنیم، ادامه داد: هم منابع و هم مصارف کشور در سال ۱۳۹۸ متفاوت با سال های قبل است و خط هزینه ای را هدف قرار داده ایم.

وی توضیح داد: منابعی که برای بودجه تعریف کرده ایم، درباره نفت، مالیات و اوراق مطمئن است هرچند که سال آینده بودجه بیشتر معطوف به بازپرداخت اوراقی است که قبلا از آن استفاده کردیم.

منبع: ایبنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • بازنشسته فرهنگی
    0

    دروغگوی دولت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چون حقوق نوبخت ۳۰۰۰۰۰۰۰ تمان است چطور من که ۱۰۰۰۰۰۰۰ است من و امثال ما درک میکند

  • بینام
    0

    در این مملکت همه چیز یا سیاه است یا سفید.اصلا رنگ خاکستری معنی ندارد.بسته های حمایتی برای حقوق زیر سه میلیون است ،آن شخصی که حقوق 3100000 یا 3200000 میگیرد ،شامل نمیشود،چونکه شرائط مثل شخصی است که سقف حقوق بازنشستگی که همان 7000000 میلیون است را در نظر میگیرند.این همان خاکستری است که از دید قانونگذاران وجود ندارد.اگر آن دنیا هم همین باشد ،همان به که کافر باشیم.

  • ناامید
    0

    من معلم یا کارگر معیشت خوبی ندارم کمکککک

  • عباس
    0

    آقای نوبخت بی وجدان معلومه می خوای ۲۰ درصد حقوق ببری بالا ازالان برای عید اینقدر تبلیغ نکن خیلی خوشت میاد حرف مفت بزنی بارسانه ها

  • کارمند
    0

    همین گفته هم دروغ است من کارمند با 28 سال خدمت با حقوق کمتراز 3 میلیون تومان هیچ بسته ای دریافت نکردم

  • مارشال
    0

    پارسالب هم گفتی 20درصد وپلکانی اخرش شد 10درصد و4ماه بعد از عید دادی چه میشه یکبار هم حقوق فرهنگیان بالاتر از 20و 30 درصد باشه همه چیز از ما کم میشه ودرصد بالا مال بقیه ادارات است

  • رضا گرگانی
    0

    فقط این دولت حرف مفت میزنه

  • حسن
    0

    کل حرف نوبخت فقط تبلیغاتی می باشد تمام اجناس سه برابر شده نه بازرسی ونه تعزیرات همه انها فقط داخل ایران تولید می شود وهیچ نظارتی نمی باشد وکارکنان دولت را گذاشتند سر کار

  • محمد امینی
    0

    واقعا دولت بی تدبیر وبی سواد

  • خودم
    0

    دولت کذابان وکهنسالان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها