تصویر/چرا مدیر امور مالی دفتر شهردار تهران شبانه عزل شد !

درست زمانی که افشانی وسایل اش را از دفتر شهردار جمع میکرد تا صبح آن روز دفتر را به شهردار منتخب تحویل دهد ،طی حکمی از سوی اسماعیلی فر مسئول دفتر وی ،معان مالی و اداری دفتر شهردار عزل شد!!

تصویر/چرا مدیر امور مالی دفتر شهردار تهران شبانه عزل شد !

درست زمانی که محمد علی افشانی وسایل اش را از دفتر شهردار جمع میکرد تا صبح آن روز دفتر را به شهردار منتخب تحویل دهد ،طی حکمی از سوی اسماعیلی فر مسئول دفتر وی ، مدیر امور اداری و رفاهی دفتر شهردار عزل شد .

جایگزین وی یکی از کارکنان تازه دفتر شهردار بود که تنها دو ماه در شهرداری مشغول به کار شده و با رتبه بالا به صورت هادیان شهر قرار داد امضا کرده است.

این درحالی است که گفته می شود دادن چنین رتبه ای با چنین سابقه کاری در شهرداری تخلف محسوب می شود.

این حکم عجیب در دقایق پایانی حضور شهردار سابق برای پستی که می توان آن را جعبه سیاه شهرداری دانست و تمامی اسناد پرداخت ها از محل ماده 17 و 16 و ثبت عزل و نصب های دقیقه 90 ای و نامتعارف در این بخش به ثبت می رسد شبهه آفرین است .

فردی که در زمان 4 شهردار این مسئولیت را بر عهده داشت از نیروهای رسمی شهرداری است که پس از برکناری از این سمت عزل و در اختیار کارگزینی قرار گرفته است .

کارتابل اداری وی به سرعت مسدود و حق امضای وی نیز در نامه نگاری با بانک گرفته شد.

این درحالی است که محمد علی افشانی امروز از انتصاب های خود دفاع کرده و با انتشار لیستی 27 نفره اعلام کرد تنها در زمان وی 27 مدیر منصوب شدند.

حجت نظری هم اعلام کرد چون افشانی شبانه روزی در شهرداری مشغول به کار بود او در زمان اداری احکام اش را صادر کرده بود.

پیش از این برخی از اعضای شورای شهر به انتصاب شبانه سرپرست سازمان ورزش از سوی شهردار سابق تهران نیز انتقاد کرده بودند

منبع: رکنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها