«ترامپ» بار دیگر به ملت ایران توهین کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در اظهاراتی گستاخانه و توهین‌آمیز، بار دیگر و برای دومین بار طی یک سال گذشته، ملت ایران را «ملتی تروریست» خواند.

«ترامپ» بار دیگر به ملت ایران توهین کرد

به نقل از شبکه تلویزیونی ای‌پی‌تی‌ان لایو، دونالد ترامپ در اظهارات گستاخانه خود علیه کشورمان گفت: «اگر شما نگاهی به ایران داشته باشید و اگر به آنچه که آن‌ها انجام می‌دهند داشته باشید، آنها در حال حاضر یک «ملت تروریست» هستند. تمام آنچه که من باید به شما بگویم این است که آن‌ها هم‌اکنون نسبت به زمانی که من به قدرت رسیدم بهتر شده‌اند. زمانی که من به قدرت رسیدم آن‌ها در یک مسیر بسیار بد حرکت می‌کردند. به نظرم در برخی از حیطه‌ها می‌تواند موارد مثبتی در رابطه با ایران روی دهد.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه اظهاراتش از اشغالگران صهیونیست و سعودی‌ها که اقدامات مخرب در منطقه انجام می‌دهند حمایت کرد و گفت: به نظرم ما به یک تقابل و توازن نیازمندیم. اسرائیل هم به کمک نیاز دارد. اگر ما با عربستان سعودی بد رفتار کنیم آنگاه یک اشتباه وحشتناک مرتکب خواهیم شد.

شایان ذکر است، این نخستین باری نیست که ترامپ به ملت ایران توهین می‌کند. اواخر مهر ماه سال 96 نیز او سخنانی گستاخانه گفت: درباره ایران سخنرانی خواهم کرد؛ یک «ملت تروریست» مانند چند ملت معدود (تروریست) دیگر. فکر می‌کنم شنیدنش برای شما جالب باشد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها