در ادامه سفرهای استانی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری وارد شهرک صنعتی شمس آباد و پرند شد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از طرح های اجرا شده و در حال اجرای شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی شمس‌آباد و پرند بازدید کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری وارد شهرک صنعتی شمس آباد و پرند شد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این سفر یک روزه از شرکت دانش بنیان بین المللی ریز زیست فناوری برنا که در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی، جراحی و وسایل ارتوپدی از قبیل پانسمان های بیولوژیک، لنزهای تماسی و غیره فعال است نیز بازدید می کند.
همچنبن بازدید از شرکت دانش بنیان مهندسی ماه ماشین آریا که تولید سیستم های توزین دینامیک و استاتیک، اتوماسیون و کنترل، روبوتیک، سیستم های جمع آوری دیتا، ماشین های پرکن، ماشین های کنترل اتوماتیک نم غلات، ماشین های اندازه گیری اطلاعات خطوط انتقال مواد فله، روبوت های صنعتی و ماشین آلات مورد نیاز کارخانجات آرد از دستاوردهای آن است، از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.
بازدید از شرکت دانش بنیان مهندسی علم و فن آراد از دیگر برنامه های این سفر است؛ این شرکت در زمینه ساخت دستگاه های سورتینگ و ارائه انواع راه حل ها و ماشین های سورتینگ با دوربین و تکنولوژی بینایی فعالیت می کند.
ستاری در این سفر از شرکت دانش بنیان فن آوران پولاد اوژن و از طرح های در حال اجرای این شرکت که شامل طراحی و ساخت تجهیزات و سیستم هیدرولیک، تست پمپ بادی، تست پمپ برقی، سیلندر هیدرولیک و یونیک هیدرولیک می شود، نیز بازدید می کند.
بازدید از شرکت دانش بنیان آترا حرارت سازان که در زمینه طراحی و ساخت کوره های صنعتی و خطوط عملیات حرارتی، اتوماسیون سیستم های حرارتی و مشاوره و کاربرد مواد نسوز، سرامیک های صنعتی و نیز شناخت نحوه عملیات حرارتی و رفتار سوپر آلیاژها فعالیت می کند، نیز از برنامه های سفر معاون علمی به شهرک صنعتی شمس آباد است.
معاون علمی در این سفر یک روزه همچنین از شرکت دانش بنیان مهندسی سپهر آمیزه رازی نیز دیدن می کند؛ این شرکت سالها است که در زمینه تولید کامپاند و گرانول پلیمری فعالیت می کند.
در ادامه این سفر، ستاری به شهرک صنعتی پرند سفر کرده و از شرکت های دانش بنیان فن نیرو که در زمینه طراحی و تولید سیستم تصفیه آب و آب شیرین کن و شرکت طیوران ابزار که در زمینه تجهیزات ماشین آلات صنعت مرغداری فعالیت می کند و همچنین از مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک که پروژه ملی ایجاد آزمایشگاه سازگاری الکترومغناطیسی خودرو و تجهیزات پیشرفته را اجرایی می کند، بازدید خواهد کرد.

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها