بررسی تحریم‌ها و سهمیه‌بندی بنزین در نشست سه فراکسیون سیاسی مجلس با لاریجانی

سه فراکسیون سیاسی مجلس در نشستی با علی لاریجانی موضوع تحریم‌ها و همچنین احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین را بررسی کردند.

بررسی تحریم‌ها و سهمیه‌بندی بنزین در نشست سه فراکسیون سیاسی مجلس با لاریجانی

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به محورهای جلسه‌ مشترک سه فراکسیون سیاسی مجلس با علی لاریجانی گفت: تحولات منطقه و مسئله فلسطین و همچنین تحرکات برخی کشورها از جمله مباحثی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

وی اضافه کرد: احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود و اینکه مجلس در این شرایط باید چه اولویت‌هایی را در نظر بگیرد به بحث و بررسی گذاشته شد.

غلامعلی جعفرزاده نیز در همین رابطه در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مشکلات کشور که امروز با آن مواجه هستیم مثل مسئله تحریم ها مورد بحث قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برگزاری این نشست موجبات همگرایی بین قوا و نمایندگان را فراهم می‌کند چرا که در اینگونه نشست‌ها مباحثی مطرح می‌شود که امکان طرح آن‌ها در جلسات غیر علنی مجلس هم وجود ندارد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    کسانی که خودروندارندیارانه بنزین شان چه میشود

  • افق جو
    0

    کلاه گشاد مکتب سرمایه داری که بجز تباهی ارمغان دیگری ندارد --- اصرار پیروان مکتب سرمایه داری در کشورهای ثروتمند برخوردار از نظامهای مردمی بر افزایش پیوسته ی قیمتهای کالا و خدمات و تحمیل مالیات بر ارزش افزوده ناشی از بالا رفتن قیمتها بجز اصرار بر تنگ تر کردن عرصه زندگی علیه اکثریت مردم کم در آمد و اصرار بر به حضیض انداختن ارزش پول ملی و نابود ساختن قدرت خرید این مردم و تهی کردن این گونه نظامها از اصول و ارزشهای محوری خود و محو جذابیت این ارزشها و نابود کردن محبوبیت مردمی چنین نظامها و زمینه سازی برای سقوط آنها ارمغان دیگری ندارد. این اصرار گلاه گشادی است که قدرتها مستکبر این مکتب بر سر کشورهای ثروتمند برخوردار از نظامهای مردمی تا به سقوط رساندن آنها و بازگشت به این کشورها و ادامه چپاول ثروتهای آنها توسط جیره خواران خود با ترفندهای فریبنده ی گوناگون می گذارند. نظام اسلامی مردم انقلابی ایران چهل سال است با تجاوزهای فراگیر بیگانگان دست و پنجه نرم می کند و این بیگانگان به این نتیجه رسیده اند که سلب محبوبیت مردمی این نظام با تحمیل نسخه های پیچیده ی مکتب انسان ستیز سرمایه داری توسط درونیها ، برنده ترین سلاحی است که می تواند به فرسوده شدن و فروپاشی این نظام از درون بیانجامد. شعار علیه مستکبران غارت گر اگر با تلاش صادقانه و جدی علمی و عملی در حفظ ارزشها با پاسداری از محبوبیت مردمی نظام و با حرکت پویای درونی به سوی خود اتکایی و خود کفایی همراه نباشد زمینه ساز بازگشت بیگنگان و پیامدهای شوم این بازگشت خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها