در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

توصیه عضو کمیسیون صنایع و معادن به شرکت‎های خودروسازی/ به جای افزایش قیمت به فکر بالا بردن کیفیت باشید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تازمانی که کیفیت خودروهای ساخت داخل افزایش پیدا نکند امکان افزایش قیمت آنها نیز غیرقابل قبول است.

توصیه عضو کمیسیون صنایع و معادن به شرکت‎های خودروسازی/ به جای افزایش قیمت به فکر بالا بردن کیفیت باشید

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده پیرامون افزایش قیمت خودرو از سوی برخی از شرکت‎های خودروسازی و نظر مجلس شورای اسلامی در این باره اظهار کرد: شرکت‎های خودروسازی صحبت‎هایی را درباره افزایش قیمت خودرو مطرح کردند اما افزایش بررسی قیمت خودرو و تعیین نرخ یک فرآیندی دارد که باید انجام بگیرد.

وی افزود: طبیعی است که شرکت‎های خودروسازی مطالباتی را درباره افزایش قیمت محصولات خود دارند اما تا زمانی که دولت و به خصوص وزارت صنعت دراین باره تصمیمی را اتخاذ نکند نمی‎شود در این باره اقدامی را انجام داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس و به در خصوص کمیسیون صنایع و معادن که مسئولیت رسیدگی به وضعیت شرکت‎های خودروسازی را برعهده دارد همواره تاکید بر افزایش کیفیت خودروهاست و برای افزایش قیمت خودرو ما بر این باور هستیم که افزایش قیمت‎ها براساس کیفیت خودروها باشد چرا که خلاف این رویه قطعا با خواسته‎های مردم مغایرت دارد.

کوهکن خاطرنشان کرد: در جلساتی که میان کمیسیون صنایع و بعضا مدیران شرکت‎های خصوصی‎سازی تشکیل شده است عمده تاکیدات ما همواره بر این اساس بوده است که اگر قرار است افزایش قیمتی هم صورت گیرد باید ادله و دلایل منطقی بیان شود در غیراینصورت امکان افزایش قیمت خودروها به دلایل واهی قطعا امکانپذیر نیست.

وی تاکید کرد: در شرایط امروز کشور قطعا اگر شرکت‏های خودروسازی بنا دارند قیمت محصولات خود را افزایش دهند بهتراست در درجه اول در جهت افزایش کیفیت محصولات خود وارد عمل شوند تا نارضایتی که در این راستا از سوی مردم وجود دارد حل شود سپس مطالبات آنها تحقق پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همانطور که مشخص است میزان نارضایتی مردم از خودروهای ساخت داخل بسیار پایین است از این بهتر شرکت‎های خودروسازی فعلا در جهت بهبود وضعیت تولیدات خود اقدام کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • افق جو
    0

    کلاه گشاد مکتب سرمایه داری که بجز تباهی ارمغان دیگری ندارد --- اصرار پیروان مکتب سرمایه داری در کشورهای ثروتمند برخوردار از نظامهای مردمی بر افزایش پیوسته ی قیمتهای کالا و خدمات و تحمیل مالیات بر ارزش افزوده ناشی از بالا رفتن قیمتها بجز اصرار بر تنگ تر کردن عرصه زندگی علیه اکثریت مردم کم در آمد و اصرار بر به حضیض انداختن ارزش پول ملی و نابود ساختن قدرت خرید این مردم وتهی کردن این گونه نظامها از اصول و ارزشهای محوری خود و محو جذابیت این ارزشها و نابود کردن محبوبیت مردمی چنین نظامها و زمینه سازی برای سقوط آنها ارمغان دیگری ندارند. این اصرار گلاه گشادی است که قدرتها مستکبر این مکتب بر سر کشورهای ثروتمند برخوردار از نظامهای مردمی تا به سقوط رساندن آنها و بازگشت به این کشورها و ادامه چپاول ثروتهای آنها توسط جیره خواران خود با ترفندهای فریبنده ی گوناگون می گذارند. نظام اسلامی مردم انقلابی ایران چهل سال است با تجاوزهای فراگیر بیگانگان دست و پنجه نرم می کند و این بیگانگان به این نتیجه رسیده اند که سلب محبوبیت مردمی این نظام با تحمیل نسخه های پیچیده ی مکتب انسان ستیز سرمایه داری توسط درونیها ، برنده ترین سلاحی است که می تواند به فرسوده شدن و فروپاشی این نظام از درون بیانجامد. شعار علیه مستکبران غارت گر اگر با تلاش صادقانه و جدی علمی و عملی در حفظ ارزشها با پاسداری از محبوبیت مردمی نظام و با حرکت پویای درونی به سوی خود اتکایی و خود کفایی همراه نباشد زمینه ساز بازگشت بیگنگان و پیامدهای شوم این بازگشت خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها