سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

نارضایتی برخی از نیروهای بازنشسته از اجرای قانون طبیعی است/ مدیران بازنشسته عصبانی نشوند کمی هم استراحت لازم دارند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نارضایتی برخی از نیروهای بازنشسته از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان را امری طبیعی دانست.

نارضایتی برخی از نیروهای بازنشسته از اجرای قانون طبیعی است/ مدیران بازنشسته عصبانی نشوند کمی هم استراحت لازم دارند

زهرا سعیدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری دباره حضور برخی از نیروها و مدیران بازنشسته در مسند اجرایی کشور علی‎رغم پایان ضرب‎الاجل مجلس پیرامون حضور نیروهای بازنشسته در مسند اجرایی کشور اظهارکرد: یک موضوعی که درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان وجود دارد این است که دولت و مجلس بر اجرای این قانون اصرار دارند از این رو علی‎رغم میل باطنی برخی از نیروهای بازنشسته این مصوبه قانونی باید عملیاتی شود.

وی افزود: با کناره‎گیری نیروهای بازنشسته از نهادهای اجرایی به طور واقع قرار نیست که فکر و اندیشه آنها از بین برود از این دوستان بازنشسته نباید نسبت به پست‎هایی که از دست می‎دهند خیلی نگران باشند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد بنده به نهادهای اجرایی از جمله دولت این است که اتاق‎های فکری برای نیروهای بازنشسته تعبیه کند تا از اندیشه و تفکرات آنها در امور اجرایی کشوربا توجه به تجربه‎ای که دارند استفاده شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: تنها درخواست ما از دولت این است که قانون منع به کارگیری بازنشستگان با دقت کامل و براساس سند قانونی آن اجرایی شود و در نهایت گزینه‎هایی باتوجه به ملاک‎های چون شایسته‎سالاری جایگزین این نیروها شوند.

وی درباره حضور برخی از نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی علی‏رغم اجرایی قانون منع به کارگیری بازنشستگان و پایان فرصت قانونی مجلس تاکید کرد: قطعا اجرای یک قانون در نهادهای اجرایی تبعات مثبت و منفی در پی دارد که در این میان نارضایتی برخی از نیروهای بازنشسته نیز امری طبیعی است که ما باید از آن گذر کنیم و نسبت به آن نگرانی نداشته باشیم چراکه قانون تکلیف همه را مشخص کرده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده باید از مدیران و نیروهایی بازنشسته‎ای که تا آخرین لحظه در مناصب خود حضور داشتند تقدیر کنم اما قطعا این قانون پایان کار آنها نیست و اگر این دسته از افراد به ایثار در کار علاقمند هستند می‏توانند از طریق فکر و اندیشه خود این رویه را ادامه دهند.

سعیدی تصریح کرد: بسیاری از نیروها و مدیرانی بازنشسته‎ای که بنده با آنها ارتباط داشتند اطلاع دارم که از روند بازنشستگی خود راضی هستند از این رو مجلس برای آنها فرصتی را فراهم کرد تا از خانواده، زندگی ومنافعی که کسب کردند لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از دولت این است که از افراد شایسته به عنوان نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی استفاده شود و افرادی انتخاب شوند که جای تردیدی درباره حضور آنها در بدنه اجرایی وجود نداشته باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    خانم سعیدی هیچ کس کاردان وکارشناس بدنیا نیامده .بازنشسته اسمش با خودشه یعنی دیگه توان کار وسرزندگی دوران جوانی رانداره وباید بره کنار جوانان شایسته جای آنهارا بگیرند .اگر قرار باشه هرکسی بازنشسته نشه پس جوانها چکار کنند .اینها هم که سخته شونه کنار برند دارند دولپی میخورند دلشان برای مملکت نسوخته .خودشان را فقط میبینند .آخه خیر سرشون مسلمانند .اونایی که نمیرند گوششون را بگیرید پرتشون کنید بیرون حب ریاست کشتتشون .واقعا ببینید چه مدیران خودخواه ودنیاپرستی پستهای کلیدی مملکت را ازروی رابطه در دست گرفتن وچقدر براشون سود داره که رها نمیکنند پستشون را الهم عجل لولیکل الفرج یا امام زمان برس به دادمان ازاین مقدس معابهای دزد رها بشیم .نابود کردن اسلام را

  • امیر
    0

    دبیر هییت دولت با وجود بازنشسته بودن متاسفانه به قانون و قانون گذار و دستگاههای نظارتی دهن کجی کرده و همچنان سرکار خودشه . واقعا که.......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها