نظر مخاطبان خبرفوری در اینستاگرام در رابطه با مدیران تشنه قدرت

مدیران بازنشسته می‌توانند تجربه خود را در اختیار جوانترها بگذارند

شماری از مخاطبان اینستاگرام خبرفوری در واکنش به اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان این اقدام را مثبت ارزیابی کردند و معتقدند که از تجربه مدیران بازنشسته باید استفاده کرد.

مدیران بازنشسته می‌توانند تجربه خود را در اختیار جوانترها بگذارند

به گزارش خبر فوری ، بعد از آنکه مهلت قانونی حضور بازنشستگان در پست های سازمانی شان به پایان رسید، خبرفوری که اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان را به هشتگ استعفای شجاعانه دنبال می کرد، به آن عده از مدیران که تاکنون میز خود را ترک نکرده اند هشدار داد که ازین پس با استفاده از هشتگ تشنگان قدرت مردم را با چهره واقعی مدیران قانون شکن آشنا خواهد کرد.

در همین رابطه از مخاطبان خود در صفحه اینستاگرام خبرفوری خواستیم تا با استفاده از #تشنگان_قدرت نظرشان را در رابطه با این قانون و مدیرانی که تاکنون استعفا نداده اند به ما بگویند. که برخی از این نظرات را در ادامه می‌خوانید:

داوود نوشته است: خدا رحمت کند شهید بهشتی را که فرمودند ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت. متاسفانه برخی از مسئولان مسن ما فقط و فقط تشنگان قدرت هستند، وای برما.

قاسم نوشته است: آیا اگر کسی به فکر خدمت باشد حتما باید در راس قدرت قرار داشته باشد؟ نمیشود به عنوان مشاور تجربه چهل سال آزمون وختا را در اختیار جوانترها بگذارد؟

خانم فرزانه نوشته است: وقتی قانون کشوری میگه سن کار مثلا تا شصت سالگیه یعنی بعد از این سن عملکرد میاد پایین، از دید روانشناسی هم نگاه کنید افراد در سن بالا فقط چند ساعت میتونند فعال باشند باقیش اتلاف وقته، از طرفی نیروی کار جوان باید بیاد سر کار بیکاری بیداد میکنه چرا یکنفر دوتا حقوق بگیره ولی بنظر من دوسال آخر کار یک بازنشسته باید هم کار کنه هم آموزش بده به افراد تازه کار و جدید.

محمد احمدی نوشته است: بنده خودم به شخصه موافق هستم مدیران بازنشسته به صورت افتخاری و جهت مشاوره به مدیران جدید و جوانتر کمک کنند و مشاوره دهند. اما متاسفانه برخی مدیران بازنشسته به باقی ماندن در سمت های خود علاقه بیشتری دارند.

ای اف نوشته است: دقیقا درسته واین افراد فقط به واسطه رابطه مشغول بکارهستن وازهمه مهمتر این که درمورد بقیه پرسنل جوان نیز با لابی گری ویا بسیارمغرضانه تصمیم میگیرند وبا سرنوشت نیروهای جوان کارآمد ویا انتصاب افراد ناکارامد نظرات کلیدی میدن.

عباس نوشته است: عالیه اما شما با این قانون هم نمیتونید اونارو از راه بردارید!

63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • زینب
    0

    مدیران بازنشسته شدند ؟اما به عنوان مشاور در ادارات بیشتر از ان که قبلا" حقوق می گرفتند حقوق می گیرند ؟ این چه نوع بازنشستگی است که ملت خبر ندارد ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها