عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت و گو با خبرفوری:

استمرار حضور بازنشستگان در نهادهای اجرایی هیچ توجیهی ندارد/ وابستگی برخی از مدیران بازنشسته به صندلی‎هایشان قابل تامل است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: استمرار حضور نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی پس از ضرب‎الاجل مجلس هیچ توجیهی ندارد از این رو کناره‎گیری این نیرو از نهادهای اجرایی اجباری است.

استمرار حضور بازنشستگان در نهادهای اجرایی هیچ توجیهی ندارد/ وابستگی برخی از مدیران بازنشسته به صندلی‎هایشان قابل تامل است

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان که مهلت پایانی آن به پایان رسیده است اظهارکرد: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی زمانی که این قانون را مورد تصویب قرار دادند با تعیین یک ضرب‎الاجل در واقع موتور محرکی را برای خروج نیروهای بازنشسته تعیین کردند که این روند لازم‎الاجرا است و باید اجرایی شود.

وی افزود: در حال حاضر با تدابیر و تصمیمات صورت گرفته از سوی دولت خوشبختانه رویکرد خوبی در راستای خروج نیروهای بازنشسته از نهادهای اجرایی صورت گرفته است که امیدواریم این روند ادامه‎دار باشد.

عضو کمیسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: تمامی نیروهای بازنشسته طبق زمان اعلام شده از سوی مجلس باید تا 26 آبان ماه سمت اجرایی خود را ترک کنند از این رو قطعا حضور برخی از مدیران و نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی بعد از این تاریخ هیچ توجیهی ندارد.

نقوی‎حسینی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی نیروهای بازنشسته‎ای که بعد از مهلت پایانی درج شده در قانون سمت خود را ترک نکنند مجازات حبس و موارد دیگر برای آنها در نظر گرفته شده است که در صورت عدم رعایت قانون قطعا با آنها برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: حضور نیروهای بازنشسته پس از مهلت قانونی د مناصب اجرایی هیچ توجیهی جز شیفتگی آنها به قدرت ندارد از این رو قطعا برای حفظ شان و احترام این افراد توصیه می‎شود که از سمت‎های خود کناره‎گیری کنند تا اتفاق ناخوشایندی برای آنها را رخ ندهد چرا که بدون شک وابستگی برخی از مدیران به صندلی‎های قدرتشان قابل تامل است و مردم قطعا از این وضعیت دل خوشی ندارند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یوسف جعفری نژاد
    0

    با سلام امیدوارم یک بار هم شده دولت توی اینکار صلابت لازم رو داشته باشه و رابطه رو از بین ببره ولی با توجه به عملکرد دولت بعید میدونم اینکار به طور صحیح انجام بشه اینقدر رانت و پارتی بازی هست که اون سرش نا پیدا واقعا مشخص نیست چرا این افراد میز و قدرت رو ول نمیکنن به خدا قرار نیست کسی عمر جاودان داشته باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها