حاتم بخشی بانکها در اعطای وام های قرض الحسنه به کارمندانشان/ مردم از دریافت تسهیلات قرض الحسنه محرومند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی،گفت: بانک ها اگر خدماتی در زمینه ارائه وام های قرض الحسنه ارائه می کنند معمولا این وام ها را به کارکنان بانک پرداخت می کنند.

حاتم بخشی بانکها در اعطای وام های قرض الحسنه به کارمندانشان/ مردم از دریافت تسهیلات قرض الحسنه محرومند

محمد ابراهیم رضایی در خصوص روند ارائه وام های قرض الحسنه گفت:می توان عنوان کرد در حال حاضر چیزی به عنوان وام های قرض الحسنه برای مردم وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد بانک ها در ارائه وام های قرض الحسنه ،افزود:اگر بانک ها تکلیفی مبنی بر ارائه وام قرض الحسنه دارند تقریبا هیچ بانک به این تکلیف عمل نمی کند.

سیستم بانکی کشور از وضعیت مناسبی برخوردار نیست

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:بانک ها اگر خدماتی در زمینه ارائه وام های قرض الحسنه ارائه می کنند معمولا این وام ها را به کارکنان بانک پرداخت می کنند.

رضایی در ادامه گفت وگو با خبرنگار خبرگزای خانه ملت افزود:سیستم بانکی کشور از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و باید اصلاح شود و انجام این مهم ضرورت دارد.

تاخیر در اصلاح نظام بانکی به زیان مردم است

وی با بیان اینکه تاخیر در اصلاح نظام بانکی به زیان مردم است،گفت:بخشی از مردم به دلایل مشکلات مالی شدید به وام های قرض الحسنه نیاز دارند و علی رغم اینکه به بانک جهت ارائه وام معرفی می شوند بانک ها معمولا از اجرای مسئولیت شانه خالی می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:در ارائه وام های ازدواج بانک ها معمولا با تاخیر این کار را انجام می دهند این در حالی است باید ارائه خدمات به بهترین روش انجام شود.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    سلام .به نظرم این جفا است به کا رکنان بانکها

  • علی
    0

    زندگی تمام کارکنان و مدیران بانک حرام است.

  • ناشناس
    0

    بعضیهاازروی بادهواحرف میزنندخدمتی که بانکهابمردم واقتصادمیکنندغیرقابل انکارمیباشدآنهائی که همیشه بابانکهامیانه خوبی ندارندشایدبرای گرفتن وام بلاعوض باشد وکارمندان بانکهاجزو کارکنان زحمتکش این کشورهستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها