هر ایرانی ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار تومان یارانه گرفت

نود و سومین مرحله یارانه شب گذشته واریز شد و با احتساب این مرحله، تاکنون هر مشمول ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه از ابتدای طرح دریافت کرده است.

هر ایرانی ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار تومان یارانه گرفت

نود و سومین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴:۰۰ روز گذشته به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت شد.

یارانه نقدی در چارچوب قانون هدفمندی یارانه ها از آذرماه ۱۳۸۹ تاکنون به مردم پرداخت می‌شود. دولت ماهانه ۳۴ هزار میلیارد ریال یارانه به مردم پرداخت می‎‎کند که با واریز یارانه آبان ماه، هر یک از مشمولان دریافت یارانه از ابتدای طرح هدفمندی تاکنون ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت کرده است.

همچنین طبق تبصره ۱۴ قانون بودجه امسال برقراری یارانه متولدان سال ۹۷ در وهله اول باید به تایید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌رسید که پس از گذشته ۷ ماه از شب گذشته این موضوع نهایی و یارانه این مشمولان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. در این مرحله یارانه ۸۲۵ هزار نوزاد متولد شده در سال ۹۷ که همان مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است به حساب سرپرستان خانوار آنها واریز شد و از این پس به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گفته مدیرعامل سازمان هدفمندی تاکنون ۳۳۸ هزار میلیارد تومان به ۷ میلیارد و ۱۷۸ هزار نفر یارانه پرداخت شده است.

منبع: ایبنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • حميد
    0

    چرا دروغ مي گوييد اولا" هر ايراني نيست ثانيا"3ساله كه حسن كليد ساز (حسن دزده ) يارانه منو دزديده

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      به نظر من فردی مثل احمدی نژاد پیدا نمیشه واقعا مرد است این دولت پدر ما را دراورده است

  • رضا
    0

    متولدين97 كه يارانه نگرفته اند چرا مي گوييد هر ايراني

  • حی
    0

    عزیز حساب کردی ببینی از آن زمان تاحالا چندبرابرش از ملت کشیدید بیرون.یک نگاهی به قیمتها بکنی بدنیست

  • ایرانی
    0

    لطفا اگر ذره ای اعتقاد به نوشته هایتان و هر چه برایتان مقدس است دارید ، تحقبق کنید و اطلاع رسانی کنید که از سال 89 تاکنون چقدر در حق مردم اجحاف شده این موضوع را هم در مقابل این خبر که تاکنون هر مشمول ۴ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه از ابتدای طرح دریافت کرده است بنویسید اگر جرات دارید .

  • کاربر ناشناس
    0

    بعد از هفت سال و اندی کمی بیشتر از حقوق یک ماه کارمند

  • کاربر ناشناس
    0

    بعد از هفت سال و اندی در مجموع کمی بیش از حقوق یک ماه یک کارمند شده است ولی فشار تورمی این سالها بر دوش افراد ضعیف بسیار بالاتر بوده.

  • یاغی
    0

    و البته از هر ایرانی 423100000 تومان از جگرش در آوردن

  • علی
    0

    درعوض این مبلغ یارانه ناچیز که به مردم میدهند وکلاه گشادی راسرمان گذاشتند.ازهمان ابتدای طرح هدفمندی درعوض ماهیانه ده برابر یارانه را تحت عناوینی مانند افزایش حاملهای انرزی وگرانی هرنوع اجناس که فکرشان را بکنید از مردم گرفته اید الان همین باصطلاح بسته حمایتی که می خواهید بدهید خدا وکیلی چند برابر ارزش ان را باچند برابر کردن نرخ ارز ازخلق اله دریافت کرده اید .وجدان هم چیز خوبی است.ازاین آمارها ندهید مردم گرفتار معیشت هستند انها را عصبی ترنکنید

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      آنهای که مخالف پرداخت یارانه هستندمرد باشند یک ماه مثل افرادی که بیکار هستند وتحت پوشش کمیته وبهزیستی هم نیستند ودر طول سال حتی یک ماه هم کار نمی کنندوفقط با یارانه زندکی میکنند زندگی کنند تا بفهمند که جیب خالی وحساب بانکی خالی یعنی چه

  • داودی
    0

    این مبلغ پرداخت یارانه در حقیقت دردی را با این وضعیت اقتصادی از توده مردم درمان نمیکنه و اصولا پیاده شدن این جریان از یک تفکر غیر علمی و زودگذر تراوش شد و تا کنون نیز ادامه دارد افرادی که در روند و پرداخت این جریان دخیل هستند بجهات مختلف و اظهارات غیر منطقی و غیر علمی توام بانوعی بیان احساسی خاص مانع قطع این جریان میشوند این مبلغ در مجموع رقم بسیار بالایی در ماه میشود و دولت با کمک خبرگان اقتصادی میتواند در سطح مملکت روند پایین اوردن قیمت مایحتاج مردم را رقم بزند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها